FANDOM

Tornado Racer – pojazd pojawiający się w grze Sonic & Sega All-Stars Racing. Jest to żółty samolot wyścigowy z którego korzysta Miles "Tails" Prower.

Opis Edytuj

Tornado Racer to żółty samolot z dwoma, krótkimi skrzydłami i ogonem. Posiada także czarne śmigło na przedzie i wysunięte z podwozia koła. Samolot potrafi unosić się lekko nad ziemią lub latać bardzo wysoko. Dzięki ograniczonej szybkości samolot opada lekko na ziemię bo zjechaniu z krawędzi.

Historia Edytuj

Sonic & Sega All-Stars Racing Edytuj

Sonic and Sega All Stars Racing character select 20

Tornado Racer w Sonic & Sega All-Stars Racing

W Sonic & Sega All-Stars Racing Tails zbudował Tornado Racer z części robotów które zostały po nieudanej inwazji Doktora Eggmana. Tornado Racer posiada dość wysokie przyspieszenie i sterowność, którą wspomaga również fakt że jest to pojazd unoszący się nad ziemią. Niższe są u niego statystyki szybkości i turbo-przyspieszenia, które można uzyskać z paneli przyspieszających lub z driftowania.

Sonic & All-Stars Racing Transformed Edytuj

Transformed Character Select 02

Pojazd Tailsa w Sonic & All-Stars Racing Transformed

W grze Sonic & All-Stars Racing Transformed pojazd Tailsa nie jest nazwany, ale posiada taką samą kolorystykę jak Tornado Racer. Kształtem przypomina bardziej bolid formuły jeden na czterech kółkach. Pojazd ten posiada także zdolność do transformacji w łódź (koła zostają schowane i pojazd przyjmuje kształt motorówki) lub samolot (koła zostają schowane, a dwa skrzydła z silnikami odrzutowymi wysuwają się po bokach). Pojazd ten w domyślnych statystykach posiada bardzo dobrą sterowność, średnie przyspieszenie i dość niską szybkość oraz boost.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj