FANDOM

Temat tego artykułu pojawia się głównie lub wyłącznie w Sonic the Hedgehog: The Movie.

Tornado – czerwono-biały samolot dwupłatowy, pojawiający się w Sonic the Hedgehog: The Movie. Należy do Sonica, który jednak pozwala pilotować go swojemu przyjacielowi, Tailsowi. Bohaterowie wykorzystywali samolot oraz jego późniejsze wersje, w swoich licznych przygodach, jako środek transportu. Zazwyczaj Tails siedzi za sterami dwupłatowca, podczas gdy Sonic stoi na jego skrzydle.

Opis Edytuj

Tornada jest czerwonym samolotem z szarymi, dwupłatowymi skrzydłami. Na boku posiada biały napis SONIC. Kokpit posiada tylko jedno miejsce dla pilota. Samolot posiada również trzy koła na dole, oraz szare śmigło z przodu.

Historia Edytuj

Tornado użyte zostało przez Tailsa i Sonica kiedy wyruszyli do pałacu prezydenckiego. Później użyty był również do podróży do Land of Darkness, gdzie niestety się rozbił.

Został później naprawiony przez Knucklesa, po czym został użyty by dostać się na biegun północny. Tam niestety ponownie zostal zniszczony przez rakietę Egg Mobile'a.

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj