Sonic Wiki
Advertisement
Sonic Wiki

Tornado – pojazd pojawiający się w serii komiksów Sonic the Hedgehog publikowanych przez wydawnictwo IDW Publishing. Jest to czerwono-biały samolot dwupłatowy wykorzystywany przez Sonica i Tailsa.

Opis[]

Tornado jest samolotem dwupłatowym z czerwonym kadłubem i białymi, zakończonymi na czerwono, skrzydłami. Posiada także szare śmigło z przodu. Z tyłu posiada dwa poziome stateczniki i jeden pionowy, z symbolem zderzaka. Tornado posiada jedynie jedno miejsce siedzące. Dzięki swojemu silnikowi odrzutowemu Tornado jest bardzo szybkie i zwrotne. Zwykle Tails pilotuje samolot, a Sonic siedzi na skrzydle.

Historia[]

The Fate of Dr. Eggman[]

W Sonic the Hedgehog #7 Sonic i Tails lecieli Tornadem, gdy natknęli się na statek Egg Fleet. Sonic zeskoczył z samolotu, aby zinfiltrować statek. Później Tails przyleciał po niego Tornadem, gdy jeż zeskoczył ze statku. Obaj wrócili samolotem do kwatery Resistance.

Jet Set Tornado[]

W Sonic the Hedgehog Annual 2019 Tails zamontował w Tornadzie dodatkowy silnik, który miał wzmocnić prędkość lotu, kosztem tego że należałoby trzymać cały czas stabilny kurs, aby nie przeciążyć pojazdu. Lis oddal stery Sonicowi, ponieważ ten najlepiej mógłby wypróbować prędkość nowego silnika. Sonic i Tails wykorzystali potem Tornado aby ścigać Stealth Balkiry'ego, który ukradł zapasy z magazynu Resistance. Po tym jak upuścił skrzynię z zapasami, Sonic wyskoczył z samolotu i zniszczył robota, a Tails przejął stery i złapał przyjaciela w locie. Tails pilotował następnie samolot aż do wyczerpania paliwa, ponieważ Sonic wolał powierzyć lądowanie jemu.

Crisis City[]

W Sonic the Hedgehog #20 Tails przyleciał Tornadem razem z Silverem do Sunset City, gdzie poinformował Sonica o tym, że samolot czeka na niego na wschód od miasta.

Chao Races and Badnik Bases[]

W Sonic the Hedgehog #33 Sonic i Tails polecieli Tornadem do opuszczonej bazy Eggmana w pobliżu Windmill Village. W Sonic the Hedgehog #35 Tails, Sonic, oraz Belle polecieli Tornadem do White Park Chateau.

Test Run[]

W Sonic the Hedgehog #37 Sonic, Tails i Amy polecieli Tornadem do nowej wieży Eggmana, która wywoływała anomalie pogodowe na wybrzeżu. W Sonic the Hedgehog #40 Sonic, Tails, Amy, oraz Tangle, Belle, Orbot i Cubot uciekli Tornadem z wieży Eggmana, która implodowała. Następnie udali się w lot powrotny do Restoration HQ.

Zeti Hunt[]

W Sonic the Hedgehog #42 Tails przyleciał Tornadem do swojego laboratorium w Central City, aby przygotować Zeti Zapper i Zeti Launcher. Później przygotował samolot do lotu w stronę Restoration HQ, które zostało zaatakowane przez Deadly Six.

Advertisement