Ten artykuł jest w trakcie rozbudowy!
Jeśli uważasz, że posiadane przez ciebie informacje są wartościowe dla tego artykułu, rozbuduj go!
Do zrobienia: Pełna lista gier z Time Attackiem
Timeattack-scd

Menu trybu Time Attack w Sonic CD

Time Attack to specjalny tryb gameplayu pojawiający się w kilku grach serii Sonic the Hedgehog. Polega on na przejściu poziomu w jak najkrótszym czasie z jednym życiem.

Gry z trybem Time Attack Edytuj

Sonic CD Edytuj

Tryb Time Attack debiutuje w grze Sonic CD gdzie gracz może zagrać we wszystkie poziomy jakie udało mu się przejść w grze i przejść je ponownie w tym trybie jako wyzwanie. Czas jest zapisywany i po zakończeniu poziomu dopisywany do tablicy wyników poziomu. Sonic nie może podróżować w czasie w tym trybie. Warto zauważyć, że pierwsze dwa akty zawsze są w teraźniejszej linii czasu, a akt trzeci jest w złej przyszłości.

W trybie Time Attack dostępne są również poziomy specjalne. Aby je odblokować zsumowany czas wszystkich poziomów musi wynosić mniej niż 30 minut, 21 sekund i 5 setnych.

Poprzez wciśnięcie dwa razy strzałki w prawo, dwa razy strzałki w górę, strzałki w dół oraz przycisku C (Spacja w wersji na PC) na title screenie można zobaczyć najlepsze czasy deweloperów gry.

Sonic 3/Sonic 3 & Knuckles Edytuj

W grach Sonic 3 oraz Sonic 3 & Knuckles Time Attack jest jednym z trzech trybów "Competition Mode". Gracz może sterować Sonicem, Tailsem lub Knucklesem na jednym z pięciu torów stworzonych specjalnie dla trybu multiplayer (Azure Lake, Balloon Park, Chrome Gadget, Desert Palace i Endless Mine).

Seria Sonic Advance Edytuj

Tryb Time Attack pojawia się we wszystkich trzech grach serii Sonic Advance, lecz w Sonic Advance 2 i Sonic Advance 3 trzeba spełnić określone wymagania by odblokować tryb "Boss Run".

Seria Sonic Riders Edytuj

Tryb Time Attack pojawia się we wszystkich trzech grach serii Sonic Riders, lecz w Sonic Riders: Zero Gravity i Sonic Free Riders, gdzie gracze ścigają się na Extreme Gear, aby jak najszybciej ukończyć trzy okrążenia. Jednak większość pól przedmiotów (z wyjątkiem tych, które dają określony przedmiot) jest usuwana w trybie.

Aby mieć najlepszy czas, gracz będzie musiał ścigać się z duchem, aby mieć nowy czas. Mogą także rzucić wyzwanie innym duchom online, aby pobiły swój najlepszy czas. W Sonic Free Riders każdy kurs (zarówno standardowy, jak i ekspert) ma określony czas do pokonania, aby odblokować osiągnięcia Xbox.

Sonic Mania Edytuj

Time Attack powraca w Sonic Mania. Działa tak samo jak w Sonic CD.