Sonic Wiki
Advertisement
Sonic Wiki
Być może szukałeś poziomu Tidal Plant Zone z gry Sonic Triple Trouble?

Tidal Tempest – trzeci poziom w grze Sonic the Hedgehog CD. Następuje po Collision Chaos, a poprzedza Quartz Quadrant. Składa się z trzech aktów. Bossem jest Doktor Robotnik w swojej maszynie.

Opis[]

Teraźniejszość[]

Teraźniejszość Tidal Tempest jest wodnym regionem przypominającym Labyrinth Zone. Znajduje się on na podnóżach wulkanów, które widoczne są tylko na samym początku tej linii czasu. Pojawiają się tu kamienne kolumny. Można tu znaleźć także tuby przenoszące z jednego miejsca do drugiego. Woda jest jasnozielona.

Przeszłość[]

Przeszłość Tidal Tempest jest przedstawiona jako podziemna jaskinia, która nie zawiera żadnych zmechanizowanych miejsc. Co ciekawe pojawiają się takie same tuby jak w teraźniejszości. Poziom wody jest stosunkowo niski, a sama woda ma brązowawy kolor.

Zła przyszłość[]

Zła przyszłość ukazuje zmechanizowany, nienadający się do życia i zardzewiały system wodny. Popsute badniki, połamane kolumny i rośliny są tutaj na każdym kroku. Woda po wielu latach zanieczyszczania przybrała fioletowy kolor.

Dobra przyszłość[]

Dobra przyszłość ukazuje zupełnie inną rzeczywistość. Miejsce to jest zmechanizowane, jednak jest dużo bardziej zadbane. Cały system przypomina teraz wielkie akwarium. Ryby pływają swobodnie w wodzie, a rośliny umieszczone są w szklanych gablotkach. Woda ma przyjemny, turkusowy kolor.

Boss[]

Osobny artykuł: Boss poziomu Tidal Tempest

Bossem poziomu jest Doktor Robotnik w Eggmobilu. Walka składa się z 2 faz. W pierwszej, gracz ściga bossa korytarzami jednocześnie musząc uderzyć go 4 razy. Druga faza rozgrywa się pod wodą. Gracz musi zniszczyć osłonę z pęcherzyków powietrza i zadać cios.

Badniki[]

Nazwa Nazwa japońska Sprite
Tonbo Tonbo (トンボ?)
Tonbo-sprite.png
Taga-Taga Taga-Taga (タガタガ?)
Taga-taga-sprite.gif
Amenbo Amenbo (アメンボ?)
Amenbo.png
Yago Yago (ヤゴ?)
Yago-spr.png

Muzyka[]

Nazwa Muzyka
Tidal Tempest - przeszłość
Amerykański soundtrack
Tidal Tempest - teraźniejszość
Tidal Tempest - zła przyszłość
Tidal Tempest - dobra przyszłość
Europejski/japoński soundtrack
Tidal Tempest - teraźniejszość
Tidal Tempest - zła przyszłość
Tidal Tempest - dobra przyszłość

Ciekawostki[]

  • Wszystkie badniki poziomu oparte są na owadach.
  • W porcie gry z Sonic Gems Collection, w teraźniejszej linii czasu woda jest przezroczysta, a nie zielona jak w oryginale.