Tidal Plant Zone (タイダルプラント Taidarupuranto?) – piąty poziom w grze Sonic Triple Trouble na konsolę Sega Game Gear. Tak jak inne poziomy w grze składa się z dwóch normalnych aktów oraz krótszego z bossem.

Opis[]

Tidal Plant Zone to poziom zlokalizowany w podwodnych ruinach, które Doktor Eggman przerobił na elektrownię. W sekcjach podwodnych powracają bańki z Aqua Lake Zone. Można je wygenerować wciskając przycisk. Po wskoczeniu do bańki można ją przemieszczać na boki, a także kontrolować tempo wznoszenia się (strzałka w górę - szybciej, strzałka w dół - wolniej). Bańka może niszczyć niektóre ściany, a sama pęka dopiero po zderzeniu z przeszkodą lub przeciwnikiem. Kontakt ze ścianą nie ma na nią żadnego wpływu. W podwodnych sekcjach występują też tunele, które wciągają gracza. Można z nich łatwo wyskoczyć, chyba że prowadzą do przepaści. Podobnie jak w Aqua Lake Zone pojawiają się tuby, transportujące gracza. Poza kolcami przeszkodę stanowią tutaj również działka laserowe, poruszające się na kablach. Posiadają dwie lufy, z których strzelają pociskami.

Boss[]

Osobny artykuł: Knuckles the Echidna

Bossem poziomu jest Knuckles the Echidna, pilotujący pojazd najprawdopodobniej zbudowany przez Doktora Eggmana. Walka toczy się pod wodą, dlatego gracz będzie musiał zbierać pęcherzyki powietrza aby nie utonąć. Knuckles posiada dwa ataki: rzuca w gracza dwiema bombami, albo wystrzeliwuje torpedę. Aby go uderzyć, należy celować w kokpit.

Badniki[]

Nazwa Sprite
Nienazwany
Tidal Plant badnik.png

Muzyka[]

Nazwa Muzyka
Tidal Plant Zone

Galeria[]

Akt 1[]

[?
]
Galeria

Akt 2[]

[?
]
Galeria

Akt 3[]