FANDOM

The Crazy (ザ・クレイジー Za kureijī?)Extreme Gear typu Board, pojawiająca się w serii Sonic Riders. Jej paliwem są pierścienie.

Opis Edytuj

The Crazy jest deską w kształcie żółtej taksówki. Jest wzorowana na Chevy Impala, taksówce B.D. Joe'a z seri Crazy Taxi, innej produkcji Segi.

Historia Edytuj

Sonic Riders Edytuj

Cudzy1 This Gear uses Rings instead of Air. Cudzy2
Opis, Sonic Riders
The Crazy

The Crazy w Sonic Riders

The Crazy po raz pierwszy pojawiła się w grze Sonic Riders. Można ją zakupić w sklepie za 2000 pierścieni po ukończeniu wszystkich misji trybu Mission Mode ze złotą rangą. The Crazy posiada dość dobrą maksymalna prędkość, średnie przyspieszenie i siłę, ale słabsze skręcanie. W odróżnieniu od innych desek, The Crazy używa pierścieni jako swojego paliwa. Gracz rozpoczyna każdy wyścig z 50 pierścieniami. W trakcie jazdy The Crazy zużywa jeden pierścień na sekundę - korzystanie z Air Slide przyspiesza proces zużywania pierścieni, a wykonanie Air Boost lub Tornada kosztuje 17 pierścieni. W przypadku zużycia się pierścieni gracz będzie musiał biec pieszo, dopóki nie zbierze przynajmniej jednego pierścienia. The Crazy uniemożliwia również zdobywanie nowych poziomów. Wykonywanie trików czy też korzystanie z szyn, pierścieni przyspieszających, albo niszczenie przeszkód na swojej drodze nie odnawia graczowi paliwa, ale udane zaatakowanie przeciwnika przywraca 17 pierścieni Z kolei podczas zbierania Item Boxów które normalnie zawierałyby paliwo, gracz zyskuje pierścienie. W przypadku wypadnięcia z trasy lub jazdy zbyt długo w złym kierunku, gracz odrodzi się z 50 pierścieniami.

Przyspieszenie ★ ★ ★ ☆ ☆ ☆ ☆
Limit ★ ★ ★ ★ ☆ ☆ ☆
Siła ★ ★ ★ ☆ ☆ ☆ ☆
Skręcanie ★ ★ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

Sonic Riders: Zero Gravity Edytuj

Cudzy1 A greedy cabby's soul inhabits this gear that runs on Rings instead of GP. Cudzy2
Opis, Sonic Riders: Zero Gravity
The Crazy ZG

The Crazy w Sonic Riders: Zero Gravity

W Sonic Riders: Zero Gravity The Crazy może być zakupiona w sklepie za 4200 pierścieni. Według jej profilu jest nawiedzana przez duszę chciwego taksówkarza. Posiada znacznie wyższe statystyki niż w Sonic Riders, z najwyższym możliwym przyspieszeniem, ale średnią maksymalną prędkością i skręcaniem, oraz słabą siłą. The Crazy funkcjonuje tak samo jak w poprzedniej grze, gdzie jest zasilana przez pierścienie zamiast Gravity Points, zużywając jeden pierścień na sekundę. W przypadku zużycia się pierścieni gracz będzie musiał biec pieszo, dopóki nie zbierze przynajmniej jednego pierścienia. Używanie Gravity Control i Gravity Dive powoduje również szybsze zużywanie się pierścieni. Dodatkowo, w odróżnieniu od Sonic Riders, gracz nie rozpoczyna wyścigu z ustaloną liczbą pierścieni. Będzie musiał biec i wskoczy na deskę dopiero po zebraniu co najmniej jednego pierścienia. Jednakże biegnąc gracz może korzystać ze springów i innych skrótów, które normalnie wymagałyby przejścia w tryb ataku.

Przyspieszenie █ █ █ █ █ █
Limit █ █ █ ░ ░ ░
Siła █ █ ░ ░ ░ ░
Skręcanie █ █ █ ░ ░ ░

The Crazy posiada także dwie Gear Part do wyboru, w które może być wyposażona.

Nazwa Ikona Opis Wymagania
Ring Cap UP Ring Cap UP Icon Zwiększa maksymalną ilośc pierścieni o 50. 50 pierścieni
Magnetic Barrier Magnet Barrier Icon Przyciąga pobliskie pierścienie. 80 pierścieni

Sonic Free Riders Edytuj

Cudzy1 The soul of an infamous cabbie haunts the collector's Gear. Unlike most Gear, it runs on Rings, not Air. Cudzy2
Opis, Sonic Free Riders
The Crazy FR

The Crazy w Sonic Free Riders

W grze Sonic Free Riders The Crazy można zakupić w sklepie za 1750 pierścieni. Według jej profilu jest nawiedzana przez duszę niesławnego taksówkarza. W odróżnieniu od poprzednich części The Crazy posiada wszystkie statystyki równe. Tak jak w poprzednich częściach, używa pierścieni zamiast paliwa, z częstotliwością jednego pierścienia na sekundę. Wykonanie Kick Dash kosztuje teraz 25 pierścieni. Gracz może na niej jednak jedździć przez cały czas, nawet kiedy skończa mu się pierścienie. Podczas kucania aby wykonać skok, The Crazy nie pochłania również pierścieni, jak w przypadku innych desek które muszą zużyć dodatkowe paliwo. Może być wyposażona w dwie Gear Parts.

Przyspieszenie █ █ █ ░ ░ ░
Limit █ █ █ ░ ░ ░
Siła █ █ █ ░ ░ ░
Skręcanie █ █ █ ░ ░ ░

Galeria Edytuj