Temptation (テンプティション Tenputishon?)Extreme Gear typu Board, pojawiająca się w serii Sonic Riders. Jest ona osobistą deską Rouge.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Temptation jest szaro-fioletową deską Rouge. W grze Sonic Riders jest pośrodku różowo-czarna, a jasnofioletowa na zewnątrz W Sonic Riders: Zero Gravity deska jest bardziej wypukła i posiada fioletowo-białą kolorystykę z czarnymi akcentami. Z kolei w Sonic Free Riders posiada fioletowo-białą kolorystykę i czarne akcenty, ale jest znów bardziej płaska.

Historia[edytuj | edytuj kod]

Sonic Riders[edytuj | edytuj kod]

By Robotnik Corp. For women R (Rouge).

Temptation w Sonic Riders

Temptation zadebiutowała w grze Sonic Riders, jako deska wyprodukowana przez Robotnik Corp. dla kobiet takich jak Rouge. W grze Temptation jest dostępna jedynie dla Rouge i odblokowywana jest razem z nią po ukończeniu historii Hero. Posiada dobrze zbalansowane, średnie statystyki i umiarkowane spalanie paliwa. Jest dość silna i łatwa do opanowania - charakteryzuje się wysoką maksymalną prędkością, ale niską zdolnością skręcania.

Przyspieszenie ★ ★ ★ ☆ ☆ ☆ ☆
Limit ★ ★ ★ ★ ☆ ☆ ☆
Siła ★ ★ ★ ☆ ☆ ☆ ☆
Skręcanie ★ ★ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

Sonic Riders: Zero Gravity[edytuj | edytuj kod]

An Accevice Corp gear designed for the ladies. Rouge had this one emblazed with hearts.

Temptation w Sonic Riders: Zero Gravity

W Sonic Riders: Zero Gravity Temptation powraca jako osobista deska Rouge, z ulepszonymi statystykami zakręcania w stosunku do poprzedniej części. Według jej profilu, została wyprodukowana przez Accevice Corp. dla kobiet, a Rouge umieściła na niej symbole serc. Wszystkie inne postaci, z wyjątkiem Doktora Eggmana, mogą z niej jednak korzystać w trybie Survival Relay. Temptation posiada tutaj bardziej zrównoważone statystyki niż poprzednio i nadaje się do zwykłych wyścigów.

Przyspieszenie █ █ █ ░ ░ ░
Limit █ █ █ █ ░ ░
Siła █ █ █ ░ ░ ░
Skręcanie █ █ █ ░ ░ ░

Temptation posiada także trzy Gear Part do wyboru, w które może być wyposażona.

Nazwa Ikona Opis Wymagania
Max Speed UP Max Speed UP Icon.png Zwiększa maksymalną prędkość 20 pierścieni
Air Ride Air Ride Icon.png Przekształca Temptation w Extreme Gear typu Air Ride i umożliwia zdolności lotu 40 pierścieni
GP Gauge UP GP Gauge UP Icon.png Zwiększa pasek GP o 25 punktów. 70 pierścieni

Sonic Free Riders[edytuj | edytuj kod]

This Accelovice ladies' gear bears a heart emblem on the body--a custom order from Rouge.

Temptation w Sonic Free Riders

W grze Sonic Free Riders Temptation ponownie pojawia się jako deska osobista Rouge. Według jej profilu została wyprodukowana przez firmę Accelovice dla kobiet, a specjalnie na zamówienie Rouge umieszczono na niej sercowy emblemat. Wszystkie inne postaci (z wyjątkiem Doktora Eggmana i Vectora) mogą z niej jednak korzystać w trybie Relay Race. Temptation posiada zbalansowane statystyki, zbliżone do Sonic Riders: Zero Gravity, lecz tym razem wszystkie są ze sobą zrównane. Może być wyposażona w dwie Gear Part.

Przyspieszenie ★ ★ ★ ☆ ☆ ☆
Limit ★ ★ ★ ☆ ☆ ☆
Siła ★ ★ ★ ☆ ☆ ☆
Skręcanie ★ ★ ★ ☆ ☆ ☆

Galeria[edytuj | edytuj kod]