FANDOM

Cudzy1 Trzej zaciekli wrogowie zła tworzą razem wyścigową mieszankę wybuchową, z którą zdecydowanie trzeba się liczyć Cudzy2
Instrukcja, Team Sonic Racing

Team Vector – drużyna pojawiająca się w serii Sonic the Hedgehog. Została utworzona w grze Team Sonic Racing z inicjatywy Vectora, który przekonał Silvera i Blaze aby wspólnie wzięli udział w wyścigach organizowanych przez Dodona Pa i zgarnęli nagrodę pieniężną. W rzeczywistości Vector chciał w ten sposób zdobyć informacje na temat tajemniczego jenota, w ramach zlecenia od Tailsa.

Historia Edytuj

Team Sonic Racing Edytuj

W grze Team Sonic Racing Team Vector jest jedną z drużyn. W trybie drużynowej przygody można ją odblokować po ukończeniu drugiego rozdziału. Postacią typu szybkiego jest tu Blaze, której samochód to Royal Chariot, postacią usprawnioną jest Silver, którego auto to Lightron a postacią potężną Vector, którego pojazdem jest Beat Monster. W trakcie wydarzeń z gry Silver i Blaze przybyli do świata Sonica, po tym jak otrzymali zaproszenie od Dodona Pa. Vector nie otrzymał żadnego zaproszenia, ale zlecenie od Tailsa, który chciał poznać motywy Dodona Pa. Początkowo Blaze nie ufała Dodonowi Pa, gdyż według niej jenoty słynęły z różnych szachrajstw. Aby móc zbadać kim właściwie jest Dodon Pa, Vector zaczął udawać że zależy mu na nagrodzie pieniężnej i przekonał Silvera oraz Blaze, aby utworzyli razem drużynę. Blaze zdemaskowała potem prawdziwe intencje Vectora, który powiedział jej że pracuje z Espio i Charmym aby rozszyfrować tożsamość Dodona Pa. Vector wyjawił potem, że Dodon Pa był prezesem firmy Donpa Motors i królem Królestwa Donpa. Pod koniec gry Team Vector pomogli pokonać Doktora Eggmana i uratować Dodona Pa z pokładu Final Fortress.

Członkowie Edytuj

Blaze the Cat Edytuj

Osobny artykuł: Blaze the Cat
TSRBlaze

Blaze the Cat

Fioletowa kotka, księżniczka pochodząca z alternatywnego wymiaru. Jest obdarzona zdolnościami pirokinetycznymi, które pozwalają jej kontrolować ogień według własnej woli. Blaze jest cicha i wykwintna, ale stara się skrywać swoje prawdziwe uczucia. Z powodu swojej wysokiej pozycji często przytłacza ją własna surowa dyscyplina. Blaze stała się przez to aspołeczna, wstydliwa i niezapoznana z koncepcją przyjaźni. Jednak po spotkaniu niebieskiego jeża Sonica i przeżyciu z nim kilku wspólnych przygód Blaze stała się bardziej pewna siebie i zrozumiała że poleganie na innych jest dobre.

Silver the Hedgehog Edytuj

Osobny artykuł: Silver the Hedgehog
TSRSilver

Silver the Hedgehog

Biały jeż pochodzący z przyszłości oddalonej o 200 lat od czasów w których żyje Sonic. Jego zadaniem jest strzec swojego świata od katastrof, poprzez zmianę przeszłości. By pomóc sobie w zadaniu, Silver korzysta z psychokinezy, zdolności normalnej w jego czasach, która umożliwia poruszanie obiektami siłą umysłu. Silver jest osobą o dobrym sercu i dobrych intencjach. Napędzany silnym pragnieniem sprawiedliwości, próbuje naprawić zło z przeszłości, by przywrócić pokój. Potrafi również zachowywać się naiwnie i niedojrzale. Pomimo ważności zadań jakie musi wykonać, jest optymistą, chociaż często też stawia na powagę i rozsądek. Silver zrobi wszystko co potrzeba by uratować świat.

Vector the Crocodile Edytuj

Osobny artykuł: Vector the Crocodile
TSR Vector

Vector the Crocodile

Zielony krokodyl, szef agencji detektywistycznej Chaotix i lider Team Vector. Spośród wszystkich trzech członków zespołu Chaotix, Vector jest najbardziej doświadczonym detektywem. Pomimo swojego groźnego wyglądu i nieco agresywnego zachowania, w głębi serca jest tak naprawdę bardzo dobrą osobą. Wielu uważa, że Vectorowi zależy tylko na pieniądzach, ale tak naprawdę krokodyl jest gotowy do udzielenia darmowej pomocy tym, którzy są w potrzebie. W wolnych chwilach lubi słuchać muzyki i żuć swoją gumę balonową.

Ciekawostki Edytuj

  • Team Vector składa się z trzech postaci, z którymi można wejść interakcje w erze współczesnej w grze Sonic Generations na konsole/PC.
  • Team Vector to jedyna drużyna w Team Sonic Racing, której liderem jest postać potężna.
  • Team Vector to jedyna drużyna w Team Sonic Racing, w której żadna z postaci nie pojawiła się wcześniej w grze wyścigowej z samochodami.