Sonic Wiki
Advertisement
Sonic Wiki
Nazwa tego artykułu jest tylko domysłem!
Informacje zawarte w tym artykule są prawdziwe, lecz nazwa oparta jest na domysłach, wyglądzie lub zastosowaniu opisywanego pojęcia.

Team Super Sonic lub Team Super – nieoficjalna nazwa piątej, finałowej drużyny z Sonic Heroes. Jest dostępna w Last Story, gdzie Sonic dzięki Szmaragdom Chaosu zmienia się w Super Sonica, a resztę energii użycza Tailsowi i Knucklesowi, otaczając ich super osłoną.

Opis[]

Team Super Sonic składa się z trzech super transformacji, które potrafią latać w powietrzu. Bohaterowie rozpoczynają ze wszystkimi umiejętnościami na poziomie 3, co oznacza że mogą wykonywać ich najsilniejsze odmiany.

Super Sonic[]

  • Homing Attack – atak pozwalający atakować przeszkody z wyskoku.
  • Kick – wślizg i z kopniakiem. Przydatny do niszczenia kryształowych pocisków Metal Overlorda.
  • Rocket Accel – podobny do Spin Dasha. Pozostali członkowie drużyny wystrzeliwują Sonica w postaci sunącego po ziemi pocisku.
  • Blue Tornado – niebieski wir powietrzny.
  • Light Speed Attack – silniejsza wersja Homing Attacku, mogąca natychmiastowo niszczyć wiele przeszkód naraz. Wykonanie tej zdolności kosztuje drużynę pięć pierścieni.

Super Tails[]

  • Thunder Shoot – wystrzeliwanie członków drużyny jako elektryczne pociski. Są w stanie niszczyć wiele przeszkód naraz, przez co są przydatne w niszczeniu kolców wystrzeliwanych przez Metal Overlorda.
  • Dummy Ring Bomb – wyrzucanie przed siebie trzech fałszywych, naelektryzowanych pierścieni-pułapek. Można go wykonać tylko jeśli Tails jest sam.
  • Ascending Flight – latanie w górę i w dowolnym wybranym przez gracza kierunku.
  • Quick Ascent – szybkie wzbicie się w powietrze.

Super Knuckles[]

  • Fire Combination – pochwycenie członków drużyny i wykorzystanie ich jako rękawic bokserskich.
  • Dash Punch – uderzenie pięścią do przodu
  • Spinning Back – uderzenie pięścią podczas wykonywania obrotu. Wytwarza wokół gracza mały pierścień ognia.
  • Volcanic Dunk – atak wykonywany po wyprowadzeniu dwóch wspomnianych wyżej ataków. Knuckles nieustannie emituje ze swoich pięści ogniste eksplozje, które przydają się do niszczenia bardziej wytrzymałych przeszkód, jak na przykład okręty Egg Fleet.
  • Fire Dunk – wystrzelenie członka drużyny jako ognistego pocisku podczas skoku.
  • Fireball Jump – obracanie się członków drużyny dookoła gracza podczas skoku. Wymaga użycia wcześniej Fire Combination.
  • Triangle Dive – powolne opadanie w dół całej drużyny, której członkowie trzymają się za ręce tworząc trójkąt.

Team Blast drużyny to Super Sonic Power. Jest to jedyny atak, którym można zranić Metal Overlorda.

Historia[]

Utworzenie się Team Super Sonic

Kiedy Metal Sonic dokonał transformacji w Metal Overlorda, należało go powstrzymać. Sonic potrzebował jednak pomocy, ponieważ sam nie byłby w stanie pokonać przeciwnika. Po wykorzystaniu mocy siedmiu Szmaragdów Chaosu transformował się w Super Sonica i przekazał część mocy Super Tailsowi i Super Knucklesowi. Wspólnie pokonali robota i bezpiecznie wrócili do swoich normalnych form.

Ciekawostki[]