Team Sonic Racing Plus Deluxe Turbo Championship Edition one-shot – jednorazowy komiks publikowany przez wydawnictwo IDW Publishing. Zawiera historię z komiksu Team Sonic Racing, a także kilka dodatków, takich jak wywiady z twórcami, galerie szkiców koncepcyjnych, poradniki do gry i inne.

Fabuła[edytuj | edytuj kod]

Team Sonic Racing[edytuj | edytuj kod]

Osobny artykuł: Team Sonic Racing

That time I got to write a Sonic comic[edytuj | edytuj kod]

Historia, w której scenarzysta Caleb Goellner wraca do domu ze swoim psem, podekscytowany na myśl, że będzie mógł napisać scenariusz do komiksu Team Sonic Racing. Po skończeniu swoich obowiązków zaczyna prace nad komiksem. Chwilę później zdaje sobie sprawę, że nie ma już pomysłu. Stwierdza wówczas, że aby odpowiednio napisać komiks powinien zajrzeć w umysły postaci. Wkrótce kontynuuje pisanie, wyobrażając sobie siebie w roli różnych przyjaciół Sonica. Wkrótce jednak zostaje przytłoczony i zaczyna myśleć, że jest kotem Bigiem. Odchodzi wtedy od biurka, wołając Żabka, a jego pies patrzy na niego zdziwiony. Pod koniec Caleb dziękuje swoim współpracownikom za pomoc.

Postacie[edytuj | edytuj kod]

Galeria[edytuj | edytuj kod]

[?
]
Galeria

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Początkowo numer ten miał ukazać się 8 maja 2019 roku, ale jego premiera została przełożona na 22 maja.