FANDOM

Temat tego artykułu pojawia się głównie lub wyłącznie w serii Sonic Boom.
Ten artykuł jest tylko zalążkiem!

Team Sonic (チームソニック Chīmusonikku?), znani również jako United Village Defenders of the Village – główni bohaterowie serii Sonic Boom. Są grupą bohaterów, którzy chronią tropikalną wyspę Seaside Island przed wszelkimi niebezpieczeństwami, w tym nieustannie zagrożoną Doktorem Eggmanem i jego robotami. Chociaż od czasu do czasu sprzeczają się i mają swoje różnice, zespół zawsze trzyma się razem, zarówno jako przyjaciele, jak i jako rodzina.

Historia Edytuj

Gry Edytuj

Sonic Boom: Rise of Lyric Edytuj

W Sonic Boom: Rise of Lyric, w regularnym dniu udaremniania planów Doktora Eggmana, Team Sonic (z wyjątkiem Sticks) podążył za Eggmanem i Metal Soniciem do starożytnego grobowca w głębi wyspy. Tam, nowe Wojska Destrukcji Eggmana i Metal Sonic zmusiły Sonica do otwarcia grobowca. Tam zespół przypadkowo wypuszcza Starożytnego Lyric the Last Ancient. Uzbrajając się w kajdany Lyric, Team Sonic szukał Cliffa, który ujawnił plany Lyrica, by zasilić swoją armię Sentineli za pomocą Szmaragdów Chaosu, aby stworzyć świat pokręconego metalu i robotów. Aby powstrzymać plan Lyrica, grupa odsunęła na bok swoją niechęć do działań Sonica, by odzyskać Szmaragdy przed Lyriciem. Podczas poszukiwań zespół został podzielony w Opuszczonym Ośrodku Badawczym, gdzie Knuckles i Amy zabezpieczyli Szmaragd, podczas gdy Sonic i Tails odzyskali mapę z przeszłości, która doprowadziła do pozostałych Crystali, po konfrontacji z Shadowem. Z mapą, Team Sonic znaleźli wszystkie Szmaragdy Chaosu pomimo interakcji Lyrica, Eggmana i ich sługów. Zostali oni jednak zmuszeni do poddania ich Lyricowi po tym, jak wąż zdołał utrzymać Sonica na muszce ze swoimi robotami. Choć Lyric nadal strzelał do Sonica, jeż przetrwał, a Team Sonic skonfrontował się z Lyriciem w doskonałej harmonii w swojej kryjówce. Dzięki niespodziewanej pomocy Eggmana Team Sonic pokonał Lyrica i uratował świat, zanim armia Lyrica mogła zostać rozmieszczona.

Sonic Boom: Shattered Crystal Edytuj

W Sonic Boom: Shattered Crystal, Amy została porwana przez Lyrica podczas badania tajnego starożytnego języka i manuskryptu opisującego historię i miejsce pobytu Lost Crystal of Power. Lyric w pragnieniu zdobycia pazurów na tej dawno zapomnianej potędze stara się wykorzystać wiedzę Amy, by odnaleźć Zagubiony Szmaragd i zdobyć moc boga. W odpowiedzi Sonic zbiera resztę Team Sonic i udało mu się ocalić Amy ze szponów Lyrica i jego armii robotów z niewielką pomocą od Shadowa.