FANDOM

Cudzy1 Czarne charaktery, którym udało się stworzyć niezwykle zgrany zespół pomimo odmiennej motywacji i konfliktu interesów. Cudzy2
Instrukcja, Team Sonic Racing

Team Eggman – drużyna pojawiająca się w serii Sonic the Hedgehog. Została utworzona w grze Team Sonic Racing przez Doktora Eggmana. Początkowo przynależały do niej Egg Pawny, ale później Eggman przyłączył do siebie Metal Sonica i Zavoka. Team Eggman jest drużyną złożoną ze złoczyńców, a jej intencje wobec pozostałych drużyn są nikczemne.

Historia Edytuj

Team Sonic Racing Edytuj

W grze Team Sonic Racing Team Eggman jest jedną z drużyn. Jest jedyną drużyną, którą nie można grać w trybie drużynowej przygody. Metal Sonic jest postacią szybką, a jego pojazd to Formula M, Doktor Eggman to postać usprawniona, a jego auto to Egg Booster, a Zavok jest postacią siły, oraz kieruje pojazd Road Dragon. Wszystkie pojazdy drużyny zostały stworzone przez Doktora Eggmana. W normalnej rozgrywce tylko Metal Sonic, Eggman i Zavok są grywalni. W trakcie wydarzeń z gry Team Eggman dołączyła do wyścigów, które organizował Dodon Pa. Początkowo Doktor Eggman posiadał w swoim zespole jedynie Egg Pawny i udawał, że zależy mu tylko na rywalizacji. W rzeczywistości dowiedział się od Dodona Pa o jego silniku energii ostatecznej, który zapragnął ukraść. Eggman wynajął Zavoka aby odnalazł silnik. W międzyczasie przyłączył do swojej drużyny Metal Sonica, dla którego zbudował samochód Formula M. Znacznie później Zavok został wykryty, ale Eggman przyłączył go do swojej drużyny, udając że wcale go nie sprowadził. Okazało się również, że Zavok nie mógł zlokalizować silnika. Team Eggman mimo tego że była już w komplecie, nadal nie mogła wygrać, a plany Eggmana zaczęły powoli wychodzić na jaw. Doktor postanowił powierzyć Zavokowi porwanie Dodona Pa i przyprowadzenie go na pokład Final Fortress. Tam Doktor Eggman chciał ukraść silnik energii ostatecznej, ale okazało się że był on niekompletny. Team Eggman musiało podtrzymywać wyścigi z pozostałymi drużynami, aby Dodon Pa mógł ukończyć silnik. Gdy ten był gotowy, Eggman ukradł urządzenie i umieścił je w swojej machinie śmierci. Machina przegrała w wyścigu z Soniciem i jego przyjaciółmi, a dodatkowo została uszkodzona i zniszczyła rdzeń główny Final Fortress. Team Eggman musieli się ewakuować z pokładu.

Członkowie Edytuj

Metal Sonic Edytuj

Osobny artykuł: Metal Sonic
TSR Metal

Metal Sonic

Mechaniczny jeż. Metal Sonic został stworzony przez Doktora Eggmana jako idealna kopia Sonica, mająca jeden cel: zniszczenie niebieskiego jeża. Robot znany jest z tego, że kopiuje zdolności swoich przeciwników, w tym ich szybkość i ataki. Spośród wszystkich rywali Sonica, Metal Sonic był najbliżej pokonania go. W przeszłości miał tendencje do buntów, ale od tamtego czasu Doktor Eggman naprawił go i odtąd Metal Sonic jest jego najbardziej oddanym i lojalnym robotem. Z wielką determinacją i bez słowa wykonuje polecenia Eggmana, pragnąc dowieść że jest jedynym prawdziwym Soniciem.

Doktor Eggman Edytuj

Osobny artykuł: Doktor Eggman
TSR Eggman

Doktor Eggman

Genialny naukowiec, człowiek. Jego charakterystycznymi cechami są jajowaty kształt ciała i długie wąsy. Odznacza się także bardzo wysoką inteligencją wynosząca 300 IQ. Największym marzeniem Doktora Eggmana jest zdominowanie świata i wybudowanie swojego Imperium Eggmana. Doktor Eggman w swoich planach wykorzystuje armie własnoręcznie skonstruowanych robotów, zwanych badnikami. Plany złego doktora zawsze zostają pokrzyżowane przez niebieskiego jeża Sonica i jego przyjaciół, ale nie zniechęca to naukowca do podejmowania dalszych działań w podbijaniu świata. Jest dość oziębły w stosunku do swojej drużyny i nie znosi przegrywać, a także nie powstrzymuje się przed krytykowaniem umiejętności swojego zespołu.

Zavok Edytuj

Osobny artykuł: Zavok
TSR Zavok

Zavok

Czerwono-czarny Zeti, przywódca grupy Deadly Six. Jest najznakomitszym wojownikiem wśród swojego ludu. W przeszłości został wraz ze swoimi towarzyszami zniewolony przez Doktora Eggmana, a kiedy Sonic ich wyzwolił Zavok zapragnął wykorzystać wynalazki Eggmana do zniszczenia świata i zagarnięcia dla siebie jego energii życiowej. Pomimo niechęci wobec Eggmana, Zavok zgodził się dla niego pracować, aby pomóc mu w zdobyciu silnika energii ostatecznej. Zavok jest silnym i okrutnym wojownikiem, ale mimo tego posiada swój honor i szanuje siłę przeciwników.

Egg Pawn Edytuj

Osobny artykuł: Egg Pawn
Team Sonic Racing Egg Pawn Blue

Egg Pawn

Masowo produkowane roboty Doktora Eggmana, które początkowo towarzyszyły mu w wyścigach. Egg Pawny posiadają swoje własne, nienazwane pojazdy. Nie są jednak zbyt wytrzymałe ani nie przekraczają swoimi umiejętnościami pozostałych zawodników. Pomimo tego że stosunkowo szybko można je zniszczyć, Doktor Eggman potrafi odbudowywać je jeszcze szybciej. Początkowo Egg Pawny zastępują miejsca Metal Sonica i Zavoka, a później okazjonalnie formują własne drużyny, które wspierają Team Eggman na trasie.

Machina śmierci Edytuj

Osobny artykuł: Machina śmierci
Monster machine

Monster Machine

Ostateczna maszyna wyścigowa stworzona przez Doktora Eggmana. Jest to masywnych rozmiarów hybryda Death Egg Robot Sentinela z Egg Boosterem. Zasilana jest silnikiem energii ostatecznej, który czerpie moc ze współpracy drużynowej i jest najsilniejszym silnikiem w całym wszechświecie. Oprócz siania spustoszenia na trasie, machina śmierci jest także przeznaczona do ostatecznego zniszczenia Sonica. W finałowym wyścigu na Thunder Deck podczas drużynowej przygody zastępuje miejsce Doktora Eggmana w Team Eggman.

Ciekawostki Edytuj

  • Team Eggman to jedyna drużyna w Team Sonic Racing, która posiada więcej niż trzech zawodników.
  • Team Eggman to jedyna drużyna w Team Sonic Racing, której pojazdy nie zostały wyprodukowane przez Donpa Motors.