Sonic Wiki
Advertisement
Sonic Wiki

Team Chaotix – drugi boss dla Team Dark i piąty boss dla Team Rose w Sonic Heroes.

Historia[]

Team Dark[]

Team Dark spotyka w mieście Grand Metropolis Chaotix. Rouge uważa, że będą oni próbowali ukraść skarb Eggmana, który nietoperzyca chce zdobyć. Espio z kolei uważa przeciwną drużynę za rywali swojego klienta. Nieporozumienie, jakie zachodzi między drużynami, wkrótce przeradza się w walkę.

Team Rose[]

Team Rose próbuje uciec z Lost Jungle, kiedy napotykają na swojej drodze Chaotix. Vector pyta Amy czy mógłby zadać jej pytanie, lecz jeżyca myśli że krokodyl chce się z nią umówić na randkę, dlatego go lekceważy. Zdenerwowany Vector nazywa ją bachorem, po czym Espio każe Cream oddać Chao Cheese'a. Cream podejrzewa, że Chaotix stoją za porwaniem Chocoli, co rozwściecza Biga, który nie lubi gdy ktoś dokucza jego przyjaciołom. Charmy spogląda na obie drużyny, po czym wydaje sygnał do rozpoczęcia walki.

Boss[]

Team Dark[]

Dla Team Dark jest to drugi boss, z którym gracz walczy po przejściu poziomu Power Plant. Walka toczona jest na sześciokątnej arenie, zawieszonej na szczycie futurystycznego miasta. Celem gracza jest zepchnięcie wszystkich członków Team Chaotix z areny w przepaść. Na środku areny znajduje się Power Core, zwiększający poziom Shadowa o jeden. Przeciwległe ściany areny, na których zaczynają drużyny, otoczone są drewnianymi i niezniszczalnymi skrzyniami, natomiast pozostałe ściany pozostają bez żadnej osłony. W skrzyniach kryją się kolejne Power Core, zwiększające poziom pozostałych postaci w drużynie.

Team Chatoix wykorzystuje do walki wszystkie dostępne postacie (Espio, Charmy, Vector), a także korzysta z ich podstawowych ataków. Członkowie Team Chaotix, którzy otrzymali obrażenia, upuszczają zebrane pierścienie i stają się na chwilę ogłuszeni. Jeśli otrzymają cios kiedy nie posiadają żadnych pierścieni, zostają ogłuszeni na dłużej. Działa to również w drugą stronę i gracz również może być ogłuszony, a także upuszczać zebrane pierścienie.

Team Rose[]

Dla Team Rose jest to piąty boss, z którym walczą po ukończeniu poziomu Lost Jungle. Walka toczy się na okrągłej, zielonej arenie zawieszonej nad wodą. Celem gracza jest zepchnięcie wszystkich członków Team Chaotix z areny do wody. Na środku areny znajdują się cztery wieże z niezniszczalnych skrzyń, zawierające na swoich szczytach drewniane skrzynie z ulepszeniami. Za areną latają balony z dodatkowymi ulepszeniami.

Team Rose wykorzystuje do walki wszystkie dostępne postacie (Espio, Charmy, Vector), a także korzysta z wszystkich ich ataków. Druga walka jest trudniejsza od pierwszej, ponieważ Team Chaotix może użyć swojego Team Blasta, który przywróci wszystkich poległych jej członków i zada wrogiej drużynie obrażenia. Zasady są takie same jak w poprzedniej walce.

Muzyka[]

Nazwa Muzyka
Team Chaotix (pierwsza walka)
Team Chaotix (druga walka)

Ciekawostki[]

  • Muzyka grana podczas drugiej walki z Team Chaotix to skrócona wersja piosenki Team Chaotix.
Advertisement