FANDOM

Tart Turtle (タータ=タルトル Tāta tarutoru?) – pierwszy boss w grze Sonic Triple Trouble. Gracz walczy z nim na poziomie Great Turquoise Zone.

Opis Edytuj

Tart Turtle to mechaniczny żółw morski. Posiada niebiesko-żółty pancerz. Potrafi unosić się bardzo wysoko nad ziemią.

Boss Edytuj

Tart Turtle pojawia się pod koniec aktu 3. Pierwsza część walki ma miejsce w podwodnej jaskini. Boss unosi się nad wodą, lecąc od prawej do lewej strony ekranu. Gracz może go łatwo dosięgnąć Spin Jumpem. Po otrzymaniu 4 uderzeń, Tart Turtle poleci do góry. Wykorzystując Bane Motora gracz musi odbić się na powierzchnię. Walka przejdzie wtedy do drugiej fazy. Tart Turtle unosi się teraz znacznie wyżej i gracz nie może do niego normalnie doskoczyć. Aby dosięgnąć bossa, należy odbić się od przejeżdżających po ziemi Bane Motora. Będąc w powietrzu należy pamiętać o wykonaniu Flying Spin Attack, aby zadać bossowi uderzenie i samemu nie zostać zranionym. Po otrzymaniu kolejnych 4 uderzeń Tart Turtle zleci na ziemię i zostanie zniszczony.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Boss

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Tart Turtle to jedyny boss w grze Sonic Triple Trouble, do którego pokonania wymagane jest użycie Flying Spin Attack.
  • Jeśli boss okaże się zbyt trudny, gracz powinien zaopatrzyć się w pierścienie położone na początku poziomu, nad drzewami.