FANDOM

Tank – pojazd pojawiający się w serialu Sonic the Hedgehog. Jest to czarny, latający pojazd stworzony przez Doktora Robotnika

Opis Edytuj

Tank to dość duży latający pojazd, niemal całkowicie czarny z szarymi akcentami. Składa się z centralnego pancerza, na którym znajdują się prawdopodobnie cztery stanowiska dla załogi. Od centralnej części pojazdu odchodzą dwa ramiona, zakończone z tyłu silnikami. Z przodu ramiona opadają w dół, tworząc wąskie, oszklone kokpity. Nie wiadomo czy pojazdy te posługują się jakąkolwiek bronią, ale mogą transportować wiele jednostek jednocześnie.

Historia Edytuj

Sezon drugi Edytuj

W odcinkach Blast to the Past, Part 1 i Blast to the Past, Part 2 Sonic i Sally użyli Time Stones, aby cofnąć się w czasie do Mobotropolis i powstrzymać Doktora Robotnika przed dojściem do władzy. W trakcie gdy Sonic ścigał się ze swoją młodszą wersją, natknął się na przemierzające ulice Tanki w towarzystwie Hover Unit, co wzbudziło w nim niepokój. Później kilka Tanków towarzyszyło Doktorowi Robotnikowi i Swat-botom w pościgu za Soniciem i Sally, którzy skryli się w domu na obrzeżach Mobotropolis. Robotnik wysiadł wtedy z jednego z tych pojazdów, ale nie znalazł swoich wrogów w środku. W odcinku Dulcy grupa Tanków wspierała Mega Muck Unit, blokując Sonicowi drogę ucieczki z Robotropolis.

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria