FANDOM

Tangled Tunnels – trasa pojawiająca się w grze Sonic Forces: Speed Battle. Położona jest w Mystic Jungle.

Opis Edytuj

Tangled Tunnels jest trasą o wysokim poziomie trudności, obecnie niedostępną w grze. Gracze rozpoczynają na szynach, po czym natychmiastowo wbiegają do tuby o sześciu pasach i licznych przeszkodach. Na jej końcu dwa środkowe pasy zawierają panele przyspieszające, a sama tuba przekształca się w korkociąg z szyn. Gracze wracają potem na krótko do tuby, która jest połączona z kolejną przez kręte szyny. Kolejna tuba biegnie w górę i prowadzi do zestawu potrójnych paneli przyspieszających, po czym trasa zakręca i przekształca się w cztery pasy. Gracze muszą przeskoczyć nad przepaścią, po czym będą biec przez jakiś czas po prostej drodze wewnątrz tunelu z konarów. Dalszą część trasy stanowią z powrotem tuby oddzielone od siebie szynami, a na ich końcu znajduje się korkociąg z szyn. Gracze biegną następnie przez tubę-korkociąg przebiegającą przez tunel. Na ostatnim odcinku trasa wraca do czterech pasów i posiada ostatni zestaw potrójnych paneli przyspieszających, ale po drodze trzeba uważać na liczne przeszkody. Trasa to ostatecznie prowadzi do mety.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Luminous Forest