Tangled Tunnels – trasa pojawiająca się w grze Sonic Forces: Speed Battle. Położona jest w Mystic Jungle. Odblokowywana jest w piątym tierze lub po zdobyciu 1500 osiągnięć.

Opis Edytuj

Tangled Tunnels to trasa położona w Mystic Jungle. Należy do grupy tras o wysokim poziomie trudności. Na początku gracze zjeżdżają po szynach i od razu wkraczają na przechyloną w prawo trasę. Jest ona przecinana przez szyny, skręcające spiralnie i prowadzące do kolejnych tras, przypominających wydrążone pnie. Trasa zakręca kilkakrotnie, aż wreszcie prowadzi przez pierwszy tunel, który tworzą zielone pnącza. Znajdują się tu panele przyspieszające. W kolejnym tunelu można przejechać szynami, albo przebiec po zwykłej trasie, uważając przy tym na przepaść. Trasa wiedzie dalej przez pnie i szyny, aż do ostatniego, największego tunelu. Można go przekroczyć tak samo jak poprzedni, czyli na dwa sposoby. Po pokonaniu tunelu gracz biegnie prosto do mety.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Luminous Forest

Galeria Edytuj

[?
]