Tails' Workshop – lokacja pojawiająca się w serii komiksów Sonic the Hedgehog publikowanych przez wydawnictwo IDW Publishing. Jest to warsztat, który należy do Tailsa.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Warsztat Tailsa to kompleksowy budynek, składający się z małej chatki, elektrowni wodnej, oraz kamiennej wieży porośniętej bluszczem. Warsztat wyposażony jest w zaawansowane urządzenia, z których korzysta Tails.

Historia[edytuj | edytuj kod]

Infection[edytuj | edytuj kod]

W Sonic the Hedgehog #16 zakażony Metal Virusem Sonic przybiegł do warsztatu Tailsa. Tails poddał go wtedy diagnozie, która wykazała że jeż cofnął infekcję przez swój bieg. Po chwili zjawiła się Tangle, która opowiedziała o swojej przygodzie z Whisper. Po tym jak Sonic, Tails i Tangle ustalili plan działania aby powstrzymać Doktora Eggmana, Sonic zauważył że miał nawrót infekcji. Tails powiedział mu, ze nie wyleczył się z niej, ale spowolnił jej rozwój. Jeż wybiegł następnie z warsztatu, aby znaleźć nową fortecę Doktora Eggmana.

Tangle & Whispr[edytuj | edytuj kod]

W Sonic the Hedgehog: Tangle & Whisper #4 Tangle i Whisper przybyły do warsztatu Tailsa, gdzie umieściły Mimic w specjalnej klatce zaprojektowanej przez lisa. Tails obiecał następnie, że przetransportuje Mimica do najbliższego więzienia, po czym Tangle i Whisper opuściły jego warsztat.

Chao Races and Badnik Bases[edytuj | edytuj kod]

W Sonic the Hedgehog #33 Omega i jego części zostały umieszczone w warsztacie Tailsa przez Amy, a Rouge przekazała lisowi szyfr prosto z osobistych plików Eggmana. Aby odbudować Omegę, Sonic i Tails postanowili udać się do opuszczonej bazy Eggmana w pobliżu Windmill Village, aby rozszyfrować tam plany Omegi. Amy i Rouge postanowiły natomiast zabrać ze sobą Cream i udać się do White Park Chateau, aby wygrać od Clutcha części zamienne dla Omegi w wyścigach Chao, zabierając ze sobą robota. W Sonic the Hedgehog #36 Tails i jego przyjaciele powrócili do warsztatu, gdzie Belle pomogła mu odbudować Omegę, a także naprawić Gemerla. Vanilla zjawiła się, aby odebrać Cream i usłyszeć o jej przygodach. Różne Chao uratowane z White Parku urządził sobie piknik koło warsztatu, a Sonic porozmawiał z Shadowem. Później Tails zauważył, że Belle musiała zostać stworzona przez Eggmana, ponieważ bez problemu odczytała zapisane przez niego plany Omegi.