FANDOM

Tails' Workshop – lokacja pojawiająca się w serii komiksów Sonic the Hedgehog publikowanych przez wydawnictwo IDW Publishing. Jest to warsztat, który należy do Tailsa.

Opis Edytuj

Warsztat Tailsa to kompleksowy budynek, składający się z małej chatki, elektrowni wodnej, oraz kamiennej wieży porośniętej bluszczem. Warsztat wyposażony jest w zaawansowane urządzenia, z których korzysta Tails.

Historia Edytuj

Infection Edytuj

W Sonic the Hedgehog #16 zakażony Metal Virusem Sonic przybiegł do warsztatu Tailsa. Tails poddał go wtedy diagnozie, która wykazała że jeż cofnął infekcję przez swój bieg. Po chwili zjawiła się Tangle, która opowiedziała o swojej przygodzie z Whisper. Po tym jak Sonic, Tails i Tangle ustalili plan działania aby powstrzymać Doktora Eggmana, Sonic zauważył że miał nawrót infekcji. Tails powiedział mu, ze nie wyleczył się z niej, ale spowolnił jej rozwój. Jeż wybiegł następnie z warsztatu, aby znaleźć nową fortecę Doktora Eggmana.

Tangle & Whispr Edytuj

W Sonic the Hedgehog: Tangle & Whisper #4 Tangle i Whisper przybyły do warsztatu Tailsa, gdzie umieściły Mimic w specjalnej klatce zaprojektowanej przez lisa. Tails obiecał następnie, że przetransportuje Mimica do najbliższego więzienia, po czym Tangle i Whisper opuściły jego warsztat.