FANDOM

Tails' Lab – lokacja pojawiająca się w serii komiksów Sonic the Hedgehog publikowanych przez wydawnictwo IDW Publishing. Jest to laboratorium Tailsa w Central City.

Opis Edytuj

Tails' Lab to budynek w kształcie głowy Tailsa. Posiada okna i zewnętrzny monitoring, a także wyposażony jest w bardzo zaawansowany i nowoczesny komputer. W garażu laboratorium Tails trzyma także swój pojazd, Cyclone.

Historia Edytuj

The Last Minute Edytuj

IDW 21 Tails Lab Computer

Komputer w laboratorium Tailsa

W Sonic the Hedgehog #21 Tails przybył do swojego laboratorium w Central City, aby opracować lekarstwo na Metal Virus. Musiał jednak uważać na krążące na zewnątrz Zomboty. W trakcie prac Tails postanowił pozyskać próbkę wirusa i wyleciał na zewnątrz laboratorium i złapał jednego z przelatujących Flicky-Zombotów. Wrócił następnie do środka i opracował formułę antidotum, którą miał zamiar załadować na serwery Restoration. Jednakże Zomboty Cheese i Chocola odcięły prąd z zewnątrz, przez co komputer Tailsa został wyłączony. Lis próbował uratować serwer z danymi, ale upuścił go przez Zombota, który wkroczył do środka. Lis wycofał się następnie po swój Cyclone, którego użył do odpędzenia Zombotów i ucieczki z laboratorium.

Ciekawostki Edytuj