FANDOM

Szybcy przyjaciele – dwudziesty-pierwszy odcinek serialu Sonic X.

Fabuła Edytuj

Pewnej nocy Sam Speed podjechał pod Rezydencję Thorndyke'ów w swoim nowym Rocket Car. Pan Tanaka i Ella pomyśleli że jest to jeden z robotów Eggmana, więc zaatakowali intruza. Sam zablokował jednak ich uderzenia i rozwiązał nieporozumienie. Tanaka i Ella poszli spać. Chuck wyszedł Samowi na spotkanie i dowiedział się, że przyjechał aby stoczyć wyścig z Soniciem. Sam i Chuck wkroczyli do laboratorium, budząc przy tym Tailsa. Chuck wyjaśnił całą sytuację, a Sam był przekonany, że Sonic będzie chciał się ścigać. Chuck twierdził że jest na to za późna pora i wyścig mógłby zbudzić sąsiadów. Jednak Sam odpowiedział mu, że wszyscy mieszkańcy otrzymali wiadomość o tym aby wyczekiwali wyścigu, co zresztą potwierdzały tłumy stojące na ulicach. Sam opowiedział następnie jak będzie wyglądała trasa: start mieści się w rezydencji, następnie zawodnicy jadą przez miasto, przekraczają granicę, wjeżdżają na pustynię i do kanionu, w kanionie zakręcają z powrotem do miasta na stadion, gdzie Prezydent czeka z gratulacjami dla zwycięzcy. Sonic domyślał się że Samowi pozwolono pożyczyć rządowy silnik rakietowy do swojego samochodu, w ramach wypromowania Prezydenta. Niebieski jeż ni dał się namówić, więc wściekły Sam zadzwonił do doradcy Prezydenta. Jerome odebrał telefon ale nie przejął się tym za bardzo, z powodu zmęczenia i późnej pory. Dopiero po chwili zorientował się, że popularność Prezydenta drastycznie spadnie jeśli wyścig się nie odbędzie. Jerome chciał posłać za Soniciem wojsko, ale byłoby to zbyt kosztowne. Postanowił więc skontaktować się z Doktorem Eggmanem. Doktor grał w tym czasie ze swoim robotem do zabijania czasu w szachy, ale przegrywał. Robot zdenerwował go i Eggman zaczął go szarpać. Wtedy odebrał transmisję od Jerome, który przedstawił mu sytuację wyścigu. Jerome obiecał Eggmanowi, że dostarczy mu kremowe ptysie, jeśli znajdzie sposób na skłonienie Sonica do wyścigu. Doktor nie wiedział na co będą mu potrzebne ptysie, ale Decoe i Bocoe poprosili go aby przyjął ofertę, obiecując że będą wtedy ciężej pracować. Eggman przyjął ofertę Jerome i postanowił przerobić swojego robota.

Rankiem Amy, Tails i Chris podziwiali Rocket Car. Wtedy przyleciał do nich Bokkun i zapytał o to gdzie jest Sonic. Bokkun przekazał jeżowi robota, którego Eggman przerobił na maszynę do całowania. Sonic zaczął uciekać przed robotem i postanowił wziąć udział w wyścigu, aby się go pozbyć. Robot pocałował przypadkowo Bokkuna. Tak więc rozpoczął się wyścig. Sonic zauważył, że samochód Sama wcale nie jeździ, ale unosi się. Sam kazał mu przyjrzeć się uważniej. Sonic zauważył wtedy małe koła. W mieście Sam wykorzystał swoje kontakty w Załodze S i kazał otworzyć dla siebie garaże, dzięki czemu mógł skrócić trasę. W trakcie przekraczania granicy Sonic również postanowił nieco naciągnąć zasady i wskoczył na samochód Sama. Jeż siedział tam, przez co Sam nic nie widział. Kazał mu się odsunąć. Jeż zrobił to, aż stanął w wyznaczonym miejscu. Wtedy Sam wcisnął przycisk i Sonic został odrzucony do tyłu przez sprężynę. Eggman oglądał to wszystko i zapisał sobie w notatniku pomysł na nową pułapkę na jeża, który zaczerpnął od Sama. Kiedy zawodnicy dotarli na pustynię, Eggman wysłał swojego E-45 Sumo-Mana aby ich zatrzymał. Obaj jednak go ominęli: Sam przekopał się w swoim samochodzie pod robotem, a Sonic szybko przebiegł. Sumo-Man postanowił się ukarać i uderzył siebie samego, wyrzucając się daleko poza horyzont. Tymczasem Bokkun wrócił do Egg Fortu II. Decoe i Bocoe pocieszali go po pierwszym pocałunku. Eggman był z kolei niezadowolony ze swoich robotów i obarczył je winą. Po chwili Sumo Man uderzył w Egg Fort, częściowo niszcząc fortecę. Zirytowany Eggman był całowany przez swojego własnego robota, który zamierzał go w ten sposób pocieszyć. Tymczasem Sonic i Sam dotarli do kanionu. Sam wyciągnął jedzenie i zaproponował podzielić się z Soniciem. Jeż odmówił, jednak w rzeczywistości był bardzo głodny. Tails i Chris przylecieli Tornadem X, chcąc podać mu jedzenie. Jednak Sam przejechał obok i obrzucił prowiant piaskiem. Sonic postanowił biec dalej bez jedzenia. Razem z Samem szedł łeb w łeb, skręcając z powrotem do miasta. Wszyscy czekali na zawodników na stadionie. Jerome otrzymał wtedy wiadomość, że Prezydent nie przybędzie na stadion z powodu ważnego spotkania. Jerome postanowił, że osobiście uściśnie Sonicowi rękę, dzięki czemu zostanie nowym prezydentem. Tymczasem na ostatniej prostej Sam uruchomił pełną moc silnika i wyprzedził swojego rywala. Sonic jednak również zaczął biec z prędkością ponaddźwiękową i doganiał Sama. Wydawało się, że obaj przekroczyli linię mety w tym samym czasie. Jednak po zobaczeniu fotofiniszu okazało się, że Sonic przekroczył metę jako pierwszy i zrobił to dwukrotnie. Amy pogratulowała mu, a Nelson i Lindsey podarowali kwiaty. Jerome chciał uścisnąć dłoń Sonica, któremu się to jednak nie podobało. Jerome otrzymał po chwili telefon i dowiedział się, że został zwolniony za podjęcie współpracy z Eggmanem. Dziennikarze zaczęli robić zdjęcia doradcy Prezydenta, wykrzykującego imię swojej ukochanej: Vivian. Sonic nadal nie wiedział o kogo może mu chodzić.

Karty Edytuj

Postacie Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W japońskiej wersji Chris próbuje podać Sonicowi placki i jogurt, ale w angielskiej wersji zmieniono to na kanapkę z szynką i mleko.