Sonic Wiki

CZYTAJ WIĘCEJ

Sonic Wiki
Advertisement
Sonic Wiki

The Sol Emeralds are not... chatty. If they directed me here, it was for a purpose

Szmaragdy Sol – przedmioty pojawiające się w serii komiksów Sonic the Hedgehog publikowanych przez wydawnictwo IDW Publishing. Jest to zestaw siedmiu potężnych szmaragdów, występujących w siedmiu kolorach tęczy. Pochodzą ze świata Blaze.

Opis[]

Szmaragdy Sol to siedem potężnych szmaragdów, które występują w siedmiu kolorach tęczy. Są odpowiednikami Szmaragdów Chaosu w świecie Blaze. Posiadają te same właściwości co Szmaragdy Chaosu, z wyjątkiem ich ognistych mocy. Wykorzystanie mocy wszystkich siedmiu Szmaragdów Sol pozwala na dokonanie super transformacji, która zwiększa moce postaci, oraz dodaje nowe, takie jak np. latanie. Jednak tylko ich strażnik może wykorzystywać ich prawdziwą moc. Szmaragdy Sol posiadają także właściwość, która pozwala ich posiadaczowi na podróż między światami Sonica i Blaze. Co więcej strażnik szmaragdów może czuć ich wolę, oraz porozumiewać się z nimi w pewien sposób.

Historia[]

Przeszłość[]

Szmargdy Sol przez pewien czas były strzeżone przez Blaze.

Punkt zwrotny[]

W Sonic the Hedgehog #4 Szmaragdy Sol sprowadziły Blaze do świata Sonica, aby zapobiec nadchodzącej katastrofie.

Bitwa o Anielską Wyspę[]

Blaze przywołująca Szmaragdy Sol

W Sonic the Hedgehog #9 Blaze posiadała wszystkie siedem Szmaragdów Sol. Zaproponowała więc swoim przyjaciołom, że stanie do walki z Neo Metal Soniciem jako Burning Blaze. Tails obawiał się jednak, że robot skopiuje moc Szmaragdów Sol i wykorzysta ją dla siebie. Blaze została przydzielona do zniszczenia części Egg Fleet. Po wyskoczeniu ze statku Ruchu Oporu, Szmaragdy Sol otoczyły Blaze i transformowały ją w Burning Blaze, pozwalając skutecznie zaatakować flotę.

Out of the Blue[]

W Sonic the Hedgehog #32 Gardon sprowadził dla Blaze Szmargady Sol do Imperial Palace. Dzięki ich mocy Blaze przywróciła Sonicowi wspomnienia, po tym jak wylądował w jej świecie z amnezją.

Advertisement