FANDOM

Super transformacja Flickysuper transformacja Flicky, pojawiająca się w grze Sonic the Hedgehog 3 & Knuckles. Osiągana jest dzięki mocy Super Szmaragdów.

Opis Edytuj

Super transformacja Flicky jest powiązana z Super Tailsem i może istnieć tylko przy nim. Flicky może ją osiągnąć, gdy znajduje się w pobliżu Tailsa z siedmioma Super Szmaragdami. Moc kryształów zasilająca formę lisa oddziałuje także na Flicky.

Flicky w trakcie super transformacji pulsuje na złoto. Tak jak w normalnej formie, potrafi latać, lecz robi to szybciej. Posiada także zwiększoną siłę, pozwalającą mu na niszczenie badników oraz rozpraszanie Hyudoro jednym dotknięciem. Transformacja zasilana jest przez moc Super Tailsa, toteż gdy lis straci wszystkie pierścienie, Flicky wróci do normalnej postaci i odleci.

Super transformacja Flicky pojawia się tylko w Sonic the Hedgehog 3 & Knuckles, nie towarzyszy Tailsowi w pozostałych grach (Sonic Heroes, Sonic Mania).

Ciekawostki Edytuj

  • Super transformacja Flicky czasami może przeszkadzać graczowi, np. ciągle niszcząc Guardiana w czasie walki.