FANDOM

Super Stupendous Tremendous Horrendous Hedgehog-Catching Vanquisher – przedmiot pojawiający się w serialu Adventures of Sonic the Hedgehog. Jest to maszyna łącząca cechy Darkinatora, Freeze Bangera, Gravity Stoppera i De-Atomizera.

Opis Edytuj

Super Stupendous Tremendous Horrendous Hedgehog-Catching Vanquisher to maszyna zbudowana z połączonych części Darkinatora, Freeze Bangera, Gravity Stoppera i De-Atomizera. Może spowijać dany obszar ciemnością sięgająca do kolan, zamrażać trafione przez siebie cele w bryłach lodu, strzelać promieniem który unosi trafione cele w stanie nieważkości, a także przekształcać go w promień dematerializujący, który może następnie zmaterializować objęte swoim działaniem cele w dowolnym miejscu, mieszając przy tym ich ciała.

Historia Edytuj

W odcinku Birth of a Salesman Sonic, przebrany za akwizytora Sida Sharkley'a, zademonstrował Doktorowi Ivo Robotnikowi Super Stupendous Tremendous Horrendous Hedgehog-Catching Vanquisher. Na początku przykrył wzrok Robotnika ciemnością, po czym zamroził go i uniósł w stanie nieważkości. Gdy Scratch i Grounder pobiegli na ratunek, zostali również uniesieni przez promień, który następnie ich zdematerializował. Gdy się ponownie zmaterializowali, mieli pomieszane części ciała, a także byli zamrożeni w bryłach lodu.

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria