FANDOM

Cudzy1 Well? Weren't you going to "stop me?" Come. Show me what you're made of. Cudzy2
Super Neo Metal Sonic, Sonic the Hedgehog #9

Super Neo Metal Sonic – transformacja pojawiająca się w pojawiająca się w serii komiksów Sonic the Hedgehog publikowanych przez wydawnictwo IDW Publishing. Jest to super forma Neo Metal Sonica.

Opis Edytuj

IDW10SuperNeoMetalPower

Moce Super Neo Metal Sonica

Neo Metal Sonic dokonuje tej transformacji dzięki mocy Głównego Szmaragdu. Jego pancerz przybiera złotą barwę, a dotychczasowe umiejętności robota ulegają zwiększeniu. Neo Metal Sonic jest niesamowicie szybki, nawet dla Sonica, a także potrafi wystrzeliwać różne formy elektrycznej energii ze swoich rąk. Zwiększa się również jego siła fizyczna, która przewyższa nawet Knucklesa. Wiadomo jednak, że celnie wymierzone uderzenie Włóczni Chaosu może pozbawić robota tej formy.

Historia Edytuj

The Battle for Angel Island Edytuj

W Sonic the Hedgehog #9 Neo Metal Sonic przybrał formę Super Neo Metal Sonica dzięki mocy Głównego Szmaragdu, kiedy Sonic i Knuckles rzucili mu wyzwanie. Podczas transformacji fala uderzeniowa odrzuciła bohaterów do tyłu. Super Neo Metal Sonic wyzwał ich następnie do pojedynku. W Sonic the Hedgehog #10 Super Neo Metal Sonic miał ogromną przewagę nad Soniciem i Knucklesem, trzymając ich z dala od Głównego Szmaragdu. Kiedy był bliski pokonania swoich wrogów, niespodziewanie zjawił się Shadow, który Włócznią Chaosu pozbawił robota tej formy.

Ciekawostki Edytuj