Super Mecha Sonicsuper transformacja Mecha Sonica. Jest finałowym bossem historii Knucklesa w grach Sonic & Knuckles oraz Sonic 3 & Knuckles.

Opis Edytuj

SuperMechaSonic

Super Mecha Sonic to transformacja Mecha Sonica. Odbywa się gdy robot zacznie czerpać energię z Głównego Szmaragdu. Wówczas jego pancerz przybiera złotą barwę. W tej formie robot może latać dzięki wzmocnionemu silnikowi odrzutowemu na plecach, a także unosić się nad ziemią. Jest niemożliwy do zniszczenia i nadal może zwijać się w kulkę, tak jak w zwykłej formie. Dodatkowo wytwarza w sobie energię, którą może następnie wystrzeliwać w postaci okrągłych pocisków. Oprócz tego jest w stanie tworzyć wokół siebie pierścienie, które zadają wrogom obrażenia. Jest jednak w stanie utrzymać tę formę jedynie przez krótki czas i wymaga ponownego, regularnego ładowania mocą Głównego Szmaragdu.

Historia Edytuj

W grze Sonic & Knuckles Mecha Sonic dokonał transformacji w Super Mecha Sonica podczas walki z Knucklesem w Sky Sanctuary Zone. Został jednak ostatecznie pokonany. Po walce Super Mecha Sonic wraca do pierwotnej formy i wyłącza się, spadając razem z ruinami Sky Sanctuary Zone. W złym zakończeniu, jeśli gracz nie zbierze wszystkich Szmaragdów Chaosu ani Super Szmaragdów, Główny Szmaragd znajdzie się w posiadaniu Mecha Sonica, który użyje go aby odzyskać swoją moc. W dobrych zakończeniach Główny Szmaragd zostaje odzyskany przez Knucklesa i Sonica.

Boss Edytuj

Super Mecha Sonic pojawia się jako finałowy boss Knucklesa w Sky Sanctuary Zone. Walka z nim ma miejsce po pokonaniu zwykłego Mecha Sonica. Po pokonaniu robot zostanie dezaktywowany, ale po chwili podniesie głowę i podjedzie do Głównego Szmaragdu i wskoczy na niego, pobierając moc. Następnie wyskoczy w powietrze i przemieni się w Super Mecha Sonica. Boss zaczyna wtedy lecieć nad areną i wykonuje swoje ataki. Będąc w super formie boss nie może otrzymać obrażeń, a sam będzie je zadawał graczowi przez dotknięcie. Najczęstszym atakiem Super Mecha Sonica jest wystrzelenie kul energii. Robot zatrzymuje się w powietrzu i wystrzeliwuje z siebie trzy złote pociski. Zawsze po wykonaniu tego ataku wraca do regularnej formy i opada na ziemię. Następnie szybko zwija się w kulkę i podjeżdża do Głównego Szmaragdu, rozwija się i wskakuje na niego, regenerując energię. Po chwili ponownie wyskakuje w powietrze i przemienia się w Super Mecha Sonica, aż do następnego wystrzelenia kul energii. Oprócz tego posiada kilka innych ataków: podczas latania nad graczem może się zatrzymać i zwinąć w kulkę, a następnie opaść na gracza, lub wykonać szarżę w jego kierunku.

Super Mecha Sonica można zranić tylko kiedy powraca do regularnej formy. Gracz posiada niewiele czasu na zranienie bossa - jest to możliwe gdy traci super formę i opada na ziemię, ale należy działać szybko zanim boss zwinie się w kulkę. Można go również trafić gdy wskakuje na Główny Szmaragd. Jednakże kiedy już się na nim znajdzie i zacznie się ładować, będzie zadawał obrażenia otaczając się aurą elektryczności. Pod koniec walki Super Mecha Sonic zamienia swoje ataki na jeden: zaczyna opadać i wznosić się podczas przemierzania areny, co jakiś czas wystrzeliwując dookoła siebie pierścienie zadające obrażenia. W trakcie opadania może stracić super formę i powrócić na chwilę do regularnej, co umożliwi atak. Jeśli nie zostanie zniszczony, wróci do super formy i będzie kontynuował lot, bez potrzeby ładowania się przy Głównym Szmaragdzie. Po pokonaniu Super Mecha Sonica, robot zostaje dezaktywowany i opada na ziemię. Arena zaczyna eksplodować i po chwili rozpada się. Knuckles zostaje uratowany przez Sonica pilotującego Tornado, do którego będzie również przyczepiony Główny Szmaragd jeśli gracz zdobył wszystkie Szmaragdy Chaosu lub Super Szmaragdy.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
The Doomsday Zone

Galeria Edytuj

[?
]