Super Hang-On (スーパーハングオン Sūpāhanguon?)Extreme Gear typu Bike, pojawiający się w serii Sonic Riders. Odgrywa muzykę z gry Super Hang-On.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Super Hang-On jest wzorowany na biało-czarnym automacie Segi do gry Super Hang On.

Historia[edytuj | edytuj kod]

Sonic Riders[edytuj | edytuj kod]

Cudzy1.png Collector's Gear. It has great value. Cudzy2.png
Opis, Sonic Riders

Super Hang-On w Sonic Riders

Super Hang-On po raz pierwszy pojawił się w grze Sonic Riders. Można go zakupić w sklepie za 2000 pierścieni po zdobyciu złotej rangi we wszystkich misjach trybu Mission Mode. Super Hang-On posiada wysoką prędkość maksymalną i dobre przyspieszenie, ale średnią siłę i skręcanie. Kiedy jest używany muzyka z trasy zostaje zastąpiona przez utwór Outride a Crisis z gry Super Hang-On.

Przyspieszenie ★ ★ ★ ★ ☆ ☆ ☆
Limit ★ ★ ★ ★ ★ ☆ ☆
Siła ★ ★ ★ ☆ ☆ ☆ ☆
Skręcanie ★ ★ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

Sonic Riders: Zero Gravity[edytuj | edytuj kod]

Osobny artykuł: Hang-On

W grze Sonic Riders: Zero Gravity Super Hang-On nie pojawia się jako osobna deska, ale jako transformacja Hang-On, aktywowana przez włączenie Gear Part jaką jest BGM Change. Super Hang-On wygląda tutaj identycznie jak w Sonic Riders, oraz posiada takie same statystyki co zwykły Hang-On z gry Sonic Riders: Zero Gravity. Podczas transformacji zmienia muzykę na Outride a Crisis z gry Super Hang-On.

Sonic Free Riders[edytuj | edytuj kod]

Cudzy1.png This collector's gear houses the soul of a legendary game machine. Cudzy2.png
Opis, Sonic Free Riders

Super Hang-On w Sonic Free Riders

W grze Sonic Free Riders Super Hang-On można zakupić w sklepie za 1750 pierścieni. Według swojego profilu zawiera duszę legendarnego automatu do gier. Posiada tym razem wszystkie statystyki zrównane ze sobą. Ponownie wpływa na zmianę muzyki na Outride a Crisis z gry Super Hang-On. Może być wyposażony w jedną Gear Part.

Przyspieszenie ★ ★ ★ ☆ ☆ ☆
Limit ★ ★ ★ ☆ ☆ ☆
Siła ★ ★ ★ ☆ ☆ ☆
Skręcanie ★ ★ ★ ☆ ☆ ☆

Muzyka[edytuj | edytuj kod]

Nazwa Muzyka
Outride a Crisis

Galeria[edytuj | edytuj kod]