FANDOM

Sunset Bridge – trasa pojawiająca się w grze Sonic Forces: Speed Battle. Położona jest w City.

Opis Edytuj

Sunset Bridge jest trasą o niskim poziomie trudności, dostępną od początku. Gracze zaczynają na moście, gdzie znajduje się wiele przeszkód, pierścieni i Item Boxów. Trasa stopniowo obniża się aż do zestawu paneli przyspieszających, prowadzących do dwóch odcinków z szynami, oddzielonymi od siebie przez stały ląd. Gracze biegną następnie w górę, do miejsca gdzie trasa rozdziela się na dwie. Wyższa trasa po lewej jest nieco dłuższa, ale składa się na nią więcej szyn i paneli przyspieszających niż na niższej trasie prawej, które jest krótsza i zawiera wiele pierścieni oraz Item Boxów. Drogi łączą się następnie na podtopionym moście z licznymi przeszkodami. Trasa obniża się dwukrotnie i podwyższa, przy czym drugie podwyższenie prowadzi na ostatni odcinek trasy. Pod koniec gracze biegną przez most z wieloma filarami i kilkoma panelami przyspieszającymi, a także dwiema przepaściami. Trasa wiedzie tędy do mety.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Sunset Heights