FANDOM

Sunset Bridge – trasa pojawiająca się w grze Sonic Forces: Speed Battle. Położona jest w City. Jest dostępna od początku.

Opis Edytuj

Sunset Bridge to trasa położona w City. Należy do grupy tras o łatwym poziomie trudności. Na początku wyścigu gracze zbiegają w dół, a następnie przemierzają długi most z przeszkodami. Po przebiegnięciu pod większym wiaduktem, gracze przejadą po szynach na kolejną część mostu. Droga odchyla się tutaj w lewo. Zawodnicy biegną następnie pod górę i znowu na szyny. W tym miejscu trasa rozdziela się na dwie. Po lewej znajduje się biegnąca do góry droga, a po prawej sunące prosto szyny. Gracze biegną następnie w dół na most, który częściowo zalewa woda. W tym segmencie trasy należy uważać, aby nie wpaść do wody. W tym celu należy trzymać się prawej strony, na której jest bezpiecznie. Zawodnicy przejeżdżają po podtopionych szynach i trafiają na zakręcający w lewo most. Następnie jadą po odchylonych w lewo szynach na kolejny most. W tym miejscu trasa zakręca w kształt litery "s". Droga jest częściowo podtopiona, a dookoła pojawiają się zrujnowane rusztowania mostu. Zawodnicy wbiegają następnie pod górę i zakręcają w lewo. Ostatni segment odcinka składa się z biegu przez most z kilkoma wyrwami.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Lost Valley

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria