FANDOM

Sun Fair – pierwsza trasa Pucharu Samby w grze Sonic & Sega All-Stars Racing. Położona jest w Carnival Town znanym z serii Samba de Amigo. Pojawia się tylko w wersji na Nintendo DS i zastępuje Rocky-Coaster.

Opis Edytuj

Sun Fair to trasa rozgrywająca się w karnawałowym mieście. Ulice są tutaj bardzo wąskie i składają się z licznych zakrętów. Na początku zawodnicy muszą pokonać serię zakrętów, która doprowadzi ich do bramy miasta. Pojawia się tu długi zakręt w prawo, który następnie przechodzi w lewo. Następnie przed zawodnikami czeka seria kolejnych zakrętów, aż do jaskini w której droga biegnie prosto. Później należy pokonać ostatni długi zakręt w prawo. Przed graczami pojawi się rozwidlenie. Jadąc prosto gracz będzie musiał wykonać kilka zakrętów. Natomiast droga po lewej stronie stanowi skrót - jest szybsza i łatwiejsza. Pozwala ominąć trudne do przejechania wąskie ulice.

Muzyka Edytuj

Muzyka z tras wyścigowych zlokalizowanych w Carnival Town zmienia się. Domyślnie jest to utwór Samba de Janeiro, ale gracz może dokupić w sklepie kolejne utwory. Będą one się zmieniały automatycznie, lub po wyborze gracza.

Nazwa Muzyka
Vamos a Carnaval
Samba de Amigo Party Select
Samba de Amigo Title Theme

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria

Zobacz też Edytuj