Sonic Wiki
Sonic Wiki

Storm the Albatros – postać pojawiająca się w komiksach z serii Sonic the Hedgehog publikowanych przez IDW Publishing. Jest to antropomorficzny albatros o bardzo dużej sile i członek Babylon Rogues.

Historia[]

Bonds of Friendship[]

Storm po porwaniu Jewel

W Sonic the Hedgehog Annual 2019 Storm, Jet i Wave napadli i obrabowali Mineral Museum w Spiral Hill Village. Storm pomylił wtedy Jewel z wielkim klejnotem i porwał ją aby zaimponować Jetowi. Po powrocie na latający statek, Storm pokazał zdobyty przez siebie klejnot, ale okazała się nim być Jewel. Wave zganiła go za porwanie kogoś i zaczęła kłócić się z Jetem o wypuszczenie Jewel. Storm nie rozumiał za bardzo co się stało i wziął Jewel za mówiący klejnot. Po tym jak Jet kazał mu ją wypuścić, wyrzucił ją brutalnie z pokładu, ale poczuł się po tym niezręcznie i zaczął przepraszać. Po chwili zorientował się, że Tangle i Whisper które przybyły uratować Jewel zabrały także worki z ich łupem. Babylon Rogues postanowili ich jednak nie ścigać ponieważ Wave stwierdziła że i tak narobili już zbyt wiele zamieszania.

All or Nothing[]

Storm i Babylon Rogues atakujący mistrza Zika

W Sonic the Hedgehog #25 Storm i Babylon Rogues zostali wezwani na Angel Island przez Amy, która chciała aby pomogli im zniszczyć Metal Virus, który opanował niemal cały świat. Storm popierał początkowo Jeta, który twierdził że nie będą musieli robić z siebie bohaterów. Jednakże Storm przyznał potem, że lubi coś zjeść, a jeśli Metal Virus opanuje świat to zabraknie żywności. Ostatecznie jednak Jet dał się przekonać, gdy został skomplementowany przez Sonica. Babylon Rogues zgodzili się walczyć z Deadly Six o Szmaragdy Chaosu. W Sonic the Hedgehog #26 Babylon Rogues zostali przydzieleni przez Sonica do odebrania Szmaragdu Chaosu, w którego posiadaniu znalazł się Zik. Storm i jego drużyna polecieli następnie na swoich deskach przez portal do Winterburga, gdzie zaatakowali Zika. Zostali jednak szybko strąceni ze swoich desek, a Zik przywłaszczył sobie tą należącą do Jeta. Storm i Wave próbowali odzyskać swoje deski, ale zostali przez nie powaleni, gdy Zik posłał je w ich kierunku. Storm i Wave znaleźli się potem otoczeni przez tłum Zombotów. W Sonic the Hedgehog #28 Storm i Wave zajęci byli odpieraniem otaczających ich Zombotów. Ponieważ Storm nie mógł używać swoich pięści, musiał użyć deski do odpierania przeciwników, co w konsekwencji doprowadziło do jej uszkodzenia. Po tym jak Jet zrzucił im Mistrza Zika, Storm uderzył go pięścią i posłał w tłum Zombotów, a Wave swoim kluczem przechwyciła Szmaragd Chaosu. Przekazała go następnie Jetowi i kazała mu wracać na Angel Island, ale jastrząb postanowił zostać z nimi i walczyć, rzucając szmaragd razem ze swoją deską przez portal.

Out of the Blue[]

Storm ściskający swoich przyjaciół

W Sonic the Hedgehog #30 Storm i Babylon Rogues zwyciężyli, po tym jak Metal Virus został ostatecznie zniszczony. Storm zaczął ściskać Jeta, który kazał aby go puścić, oraz Wave. Klaskał potem na cześć Jeta, który zbytnio wziął do siebie komplementy od Wave. W Sonic the Hedgehog #31 Storm i Babylon Rogues wzięli udział w przyjęciu organizowanym przez Tangle w Spiral Hill Village. Uroczystość zakłóciło potem pojawienie się Doktora Eggmana w nowej maszynie. W Sonic the Hedgehog #32 Storm i Babylon Rogues planowali okraść Mineral Museum podczas ataku Eggmana, ale okazało się ono puste, ponieważ Rouge ewakuowała wcześniej eksponaty.

Charakterystyka[]

Osobowość[]

Storm wyróżnia się brakiem inteligencji. Jest dość głupkowaty i zbyt dosłownie przyjmuje to, co się do niego mówi. Bywa także nierozgarnięty i nieostrożny, tak jak wtedy kiedy pomylił Jewel z drogocennym klejnotem, widząc tylko jej świecący pancerz od tyłu. Jest chciwym złodziejem, który nie cofa się przed rabowaniem oficjalnych instytucji dla osiągnięcia zysku. Stara się zaimponować w ten sposób Jetowi i kiedy mu się to uda to bardzo się cieszy, ale jeśli nie to bardzo żałuje swojej niedoskonałości.

Wygląd[]

Storm jest szarym albatrosem z białymi piórami na brzuchu. Pióra na jego głowie są spłaszczone i przypominają długie włosy. Storm wyróżnia się masywną posturą spośród pozostałych Babylon Rogues. Posiada niebieskie oczy i żółty dziób. Storm nosi srebrny naszyjnik, żółte rękawice i szaro-żółto-białe buty.

Moce i umiejętności[]

Storm dysponuje wielką siłą, oraz jest profesjonalnym złodziejem. Jest uzdolniony w jeździe na Extreme Gear. Jego personalną deską jest Type-S.

Relacje z postaciami[]

Sojusznicy[]

Wrogowie[]