FANDOM

Nazwa tego artykułu jest tylko domysłem!
Informacje zawarte w tym artykule są prawdziwe, lecz nazwa oparta jest na domysłach, wyglądzie lub zastosowaniu opisywanego pojęcia.

Statek kosmiczny rasy Cosmo – statek kosmiczny pojawiający się w serialu Sonic X. Jest to myśliwiec wykorzystywany przez pilotów z Ruchu Oporu planety Cascade.

Opis Edytuj

Jest to jasnoniebieski statek kosmiczny o podłużnym, ostrym kształcie. Na jego pokładzie można się poruszać po przewijających się jak taśmy platformach. Wewnątrz statku mieści się mostek kapitański, gdzie może zasiąść wielu pilotów. Najważniejszym punktem statku jest pomieszczenie z wielkim drzewem, w które zmieniła się Ziemiana. Ziemiana oddała się statkowi, aby nigdy nie zabrakło mu energii do lotu. Oprócz tego na statku istnieje pokój w którym dorastają nowe generacje nasion. Statek wydaje się nie posiadać broni ani osłon.

Historia Edytuj

Saga Metarexów Edytuj

Statek kosmiczny został stworzony przez kobiety z rasy Cosmo, które chciały opuścić planetę Green Gate. Przed odejściem dostrzegły zagrożenie, jakie stanowili Lucas i mężczyźni z ich rasy, w formach Mover Mode. Ziemiana zdecydowała o zbombardowaniu planety bronią nuklearną, aby wyeliminować zagrożenie. Następnie sama poświęciła się, oddając swoją moc do zasilania statku. Ziemiana zmieniła się w drzewo, które wspomagało statek. Na pokładzie statku narodziło się również ostatnie dziecko Ziemiany - Cosmo. Cosmo dorastała na statku wraz ze swoją starszą siostrą Galaxiną i innymi kobietami. Często składała wizyty matce. W pewnym momencie Metarexy zaatakowały statek kosmiczny, niszcząc nowe generacje nasion. Scarship zbombardował statek, jednym strzałem niszcząc mostek i zabijając niemal całą załogę. Jedynie Cosmo przetrwała, ponieważ została zabrana przez Dark Oaka, byłego Lucasa, który chciał z niej uczynić szpiega. Po tym statek został zniszczony, a Cosmo została wysłana w kapsule ratunkowej na planetę Sonica.

Galeria Edytuj