FANDOM

Nazwa tego artykułu jest tylko domysłem!
Informacje zawarte w tym artykule są prawdziwe, lecz nazwa oparta jest na domysłach, wyglądzie lub zastosowaniu opisywanego pojęcia.

Statek kosmiczny Ruchu Oporu – statek kosmiczny pojawiający się w serialu Sonic X. Jest to myśliwiec wykorzystywany przez pilotów z Ruchu Oporu planety Cascade.

Opis Edytuj

Jest to biało-ciemnoniebieski statek kosmiczny z żółtymi i różowymi akcentami. Posiada podłużny kształt, przypominający odrzutowiec. Statek kosmiczny posiada z tyłu silniki, a z przodu dwa działka strzelające szybkimi seriami laserów. Statek ten wydaje się nie posiadać osłon.

Historia Edytuj

Saga Metarexów Edytuj

W odcinku Marzenie Molly flota złożona z tych statków kosmicznych brała udział w walce z flotą Metarexów, którą dowodził Pale Bayleaf. Kilka z nich zostało zniszczonych przez Satelity. Leon pilotował jeden z tych statków, jak również Molly, która prowadziła zdecydowane natarcie. Po tym jak Shadow i Crimson Egg przepędzili Metarexy, statki wylądowały na planecie Cascade. Molly i Rouge leciały później tym statkiem przez Planetę Cascade, prowadząc Shadowa do Szmaragdu Chaosu. Po tym jak Metarexy zaatakowały planetę, Molly poleciała swoim statkiem aby sprawdzić sytuację w bazie Ruchu Oporu. W tym czasie Leon i grupa statków ruszyły do walki z E-3000 Egg Mars, ponieważ chcieli złapać Eggmana, aby mogli dołączyć do Metarexów. E-3000 uziemił jednak wszystkie statki kosmiczne. Gdy Molly przybyła na miejsce, zaatakowała Okręt wojenny Pale Bayleafa, ostrzeliwując go ze swojego statku. Nie zadała jednak żadnych poważnych uszkodzeń, a jej statek został zniszczony jedną salwą z okrętu wojennego.

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj

Sonic X ep 74 067

Landar pożerający podobny lub ten sam statek kosmiczny