Sonic Wiki
Advertisement
Sonic Wiki

Star Pointer (アイスダス Aisudasu?, dosł. "Icedus") – badnik pojawiający się w grach Sonic the Hedgehog 3 i Sonic 3 & Knuckles. Jest Orbinautem.

Opis[]

Starpointer-spr.png

Star Pointer to badnik typu Orbinaut. Jest on metalową kulą otoczoną przez 4 kule lodu. Porusza on się powoli w określonym kierunku. Kiedy Star Pointer zauważy gracza, zacznie rzucać swoimi kulami, które będą powoli leciały do przodu jedna za drugą. Star Pointer pozbawia się w ten sposób osłony i można go łatwo zniszczyć. Dodatkowo Elektryczna osłona dezintegruje lodowe kule Star Pointera. Innym sposobem na zniszczenie badnika jest próba uderzenia go kiedy otoczony jest kulami, istnieje jednak duże ryzyko na otrzymanie obrażeń, albo uderzenie go Insta-shieldem w odpowiednim momencie.

W innych grach[]

LEGO Dimensions[]

Star Pointer w LEGO Dimensions

Star Pointer. pojawia się jako przeciwnik w świecie Sonica w IceCap Zone. W tej grze kule cały czas krążą wokół niego i nie są odrzucane.

W innych mediach[]

Sonic the Comic[]

Star Pointer w Sonic the Comic

W Sonic the Comic Star Pointery są Badnikami służącymi w armii Doktora Robotnika. Pojawiły się krótko, razem z Penguinatorami atakując Sonica i Knucklesa.

Archie Comics[]

Star Pointer w komiksach Archie

W komiksach Archie Star Pointery są Badnikami należącymi do armii Eggmana w Artice.

IDW Publishing[]

Star Pointer w komiksach IDW

Osobny artykuł: Star Pointer (IDW)

W komiksach IDW Star Pointery są Badnikami w armii Klasycznego Eggmana. Pojawiają się w Winter Caverns Zone

Advertisement