FANDOM

Srebrna Dolina (ang. Silver Valley) – miejsce pojawiające się w serialu anime Sonic X. Jest to górska dolina, która znajduje się nieco dalej od Station Square.

Opis Edytuj

Srebrna Dolina jest malowniczą, górską doliną z wieloma jeziorami, wodospadami i lasami. Poza doliną znajdują się pojedyncze domy, a także miasteczka ludzi. Station Square łączy ze Srebrną Doliną linia kolejowa, stanowiąca najłatwiejszy dojazd.

Historia Edytuj

Saga nowego świata Edytuj

W odcinku Sonic kontra Knuckles Tails, Amy i Chris udali się do Srebrnej Doliny, kiedy dowiedzieli się o rzekomym znalezieniu w niej Szmaragdu Chaosu. Kiedy dotarli na miejsce zorganizowali sobie mały piknik, który przerwał atak robota E-47 Pumpty. Robot porwał ich, a później okazało się, że Doktor Eggman wytworzył sztuczne impulsy energii, w celu zwabienia przyjaciół Sonica w pułapkę. Niedługo potem do doliny przybył Sonic, aby stoczyć pojedynek z Knucklesem (którego oszukał Eggman). W trakcie walki Knuckles zniszczył kilka skał w dolinie, oraz powalił wiele drzew w jednym z lasów. Sonic przerwał walkę, kiedy dostrzegł Eggmana. Niebieski jeż pokonał robota doktora i udowodnił Knucklesowi, że ten został oszukany. Eggman wydał swojemu robotowi rozkaz strzelania na wszystkie strony. Ostatecznie Knuckles zniszczył maszynę i pozbył się doktora. Sonic i jego przyjaciele pożegnali kolczatkę, dziękując mu za pomoc, a następnie wrócili do domu.

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria