Splash Highway – trasa pojawiająca się w grze Sonic Forces: Speed Battle. Położona jest w City.

Opis Edytuj

Splash Highway jest trasą o średnim poziomie trudności, odblokowywaną od drugiego tieru albo po zebraniu 100 trofeów. Gracze zbiegają najpierw w dół na zakręcają trasę z niewielką ilością przeszkód. Droga rozdziela się następnie w dwóch kierunkach. Trasa po lewej biegnie niżej, ale posiada cztery zestawy paneli przyspieszających, podczas gdy prawa trasa biegnie wyżej i zawiera jedyne dwa panele, ale także pierścienie i Item Boxy. Trasy zbiegają się następnie ze sobą i biegną pod niedostępnymi szynami. Znajdują się tu liczne przeszkody, a sama trasa biegnie w wielu kierunkach, aż wreszcie obniża się i staje się lekko podtopiona. Gracze będą potem zjeżdżać po zatopionych szynach, po czym wbiegną na wzniesienie z dwoma panelami przyspieszającymi. Gracze będą następnie biec do sekcji z czterema pasami szyn, które rozciągają się nad mostem na dole i łączą się następnie z lądem, który opada stopniowo w dół. Końcowa sekcja składa się z zatopionych kawałków lądu połączonych szynami, a także wielu przeszkód utrudniających dostanie się do mety. Gracze mogą tu także skorzystać z rozrzuconych po ostatnim odcinku paneli przyspieszających.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Sunset Heights