FANDOM

Splash Highway – trasa pojawiająca się w grze Sonic Forces: Speed Battle. Położona jest w City. Odblokowywana jest w drugim tierze, lub po zdobyciu 100 osiągnięć.

Opis Edytuj

Splash Highway to trasa położona w City. Należy do grupy tras o średnim poziomie trudności. Na początku wyścigu gracze biegną w dół i pokonują pierwszy most. Dalej trasa rozwidla się na dwie: jeden pas po prawej biegnie do góry, a dwa po lewej prosto. Na trasie po lewej pojawiają się panele przyspieszające. Należy uważać na przepaście, gdyż trasy ogrodzone są barierkami tylko z jednej strony. Drogi zbiegają się dość szybko w jedną. Biegnąc górną trasą gracz może przeskoczyć jednak na szyny, które skręcają w prawo i wybrać alternatywną trasę, biegnącą przez przechylone i zniszczone autostrady w powietrzu. Dolna trasa wiedzie pod szynami i prowadzi przez równie zdewastowaną drogę. Dolna trasa również rozdziela się na dwa pasy w pewnym momencie: biegnący dołem z taśmami produkcyjnymi przyspieszającymi bieg, oraz biegnący górą i prowadzący do kolejnych szyn zakręcających w prawo. Trasa jest rozdzielona na kilka alternatywnych dróg, z czego jedna zawiera pętlę z szyn, a inna składa się tylko z dwóch pasów, a miejsce czterech pozostałych zajmują przepaście. Trasy zbiegają się w miejscu, gdzie gracze zjeżdżają szynami na podtopiony most. Most przechyla się w prawo i od pewnego momentu znikają z niego dwa pasy po prawej stronie. Gracz jedzie następnie po zatopionych szynach na kolejną autostradę. Ta biegnie w górę, a następnie zakręca i traci dwa pasy po lewej. Później gracze wjeżdżają na cztery szyny i na nich dostają się do punktu, w którym autostrada zbiega w dół. Gracz jedzie następnie po szynach między dwiema zniszczonymi drogami. Szyny i drogi przecinają się, są także zalane wodą. Ostatecznie prowadzą do mety.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Lost Valley

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria