FANDOM

Spiral Hill Village – lokacja pojawiająca się w serii komiksów Sonic the Hedgehog publikowanych przez wydawnictwo IDW Publishing. Jest to miasto z którego pochodzą Tangle the Lemur i jej przyjaciółka Jewel.

Opis Edytuj

Spiral Hill Village to wioska położona na charakterystycznym, spiralnym wzgórzu, od którego wzięła się jej nazwa. Prowadzi do niej kamienny most. Sama wioska jest dość gęsto zabudowana kamiennymi domami i posiada wyróżniającą się wieżę. W mieście znajdują się m.in. piekarnia, salon, oraz Mineral Museum które prowadzi Jewel. Znajdują się tam różne eksponaty które Tangle znalazła podczas swoich przygód.

Historia Edytuj

Fallout Edytuj

IDW 4 Spiral Hill Battle

Bitwa o Spiral Hill Village

W Sonic the Hedgehog #4 Spiral Hill Village została zaatakowana przez Badniki. Nad miastem pojawił się latający statek Buzz Bomber, który zrzucał na pole bitwy Egg Pawny, oraz wielkie czołgi Motobugi. Uzbrojeni w Wispony mieszkańcy miasta i Tangle walczyli z robotami, kiedy nadbiegł Sonic aby ich wesprzeć. Po tym jak Sonic dołączył do Tangle, pojawiła się także Blaze. Dzięki połączonym siłom bohaterowie zniszczyli Motobugi, oraz Buzz Bombera i zakończyli bitwę. Sonic postanowił pobiec dalej, a Blaze została z Tangle aby pomóc jej w sprzątaniu.

Bonds of Friendship Edytuj

W Sonic the Hedgehog Annual 2019 Whisper przybyła do Spiral Hill Village, po którym oprowadziła ją Tangle. Pokazała jej m.in. piekarnię, salon, oraz zaprowadziła do Mineral Museum. Po chwili muzeum zostało zaatakowane przez Babylon Rogues, którzy obrabowali je i uciekli na swój sterowiec. Później jednak Tangle, Whisper i Jewel odzyskały eksponaty i posprzątały w muzeum.

Tangle & Whisper Edytuj

TangleWhisper1 Spiral Hill Village

Tangle biegająca po Spiral Hill Village

W Sonic the Hedgehog: Tangle & Whisper #1 Tangle powróciła do Spiral Hill Village, gdzie spotkała się z Jewel. W trakcie przemierzania miasta wpadła na stoisko z Chili dogami, które prowadził Ron. Jewel zabrała ją do Mineral Museum i tam opatrzyła. Po jakimś czasie Tangle i Jewel wybiegły na zewnątrz, ponieważ usłyszały strzały. Pochodziły one od Whisper, która ścigała Sonica. Tangle dołączyła się do pościgu i dała się zwieść fałszywemu Sonicowi, którzy przekazał jej że Whisper padła ofiarą kontroli umysłu ze strony Doktora Eggmana. Gdy Whisper miała już jeża na celowniku, Tangle przeszkodziła jej i doszło do krótkiej walki. Gdy fałszywy Sonic uciekł, poirytowana Whisper wyjaśniła Tangle że ją oszukano. Ukazała jej następnie tajemnicze nagranie. Potem obie udały się do Mineral Museum, gdzie Whisper opowiedziała Tangle i Jewel o tym że za Sonica zaczął podszywać się niebezpieczny najemnik znany jako Mimic. Chwilę później do drzwi muzeum została przybity list od Mimica, który proponował Whisper ostateczny pojedynek. Tangle i Whisper przyjęły wyzwanie i postanowiły stanąć do walki z najemnikiem.

The Last Minute Edytuj

IDW 24 Spiral Hill Village

Spiral Hill Village podczas ataku Zombotów

W Sonic the Hedgehog #23 Faceship rozlał Metal Virus po Spiral Hill Village. W Sonic the Hedgehog #24 pozostali członkowie Restoration przybyli do Spiral Hill Village, aby przeprowadzić ewakuację ocalałych. Podczas gdy Tangle, Whisper i Espio zajmowali się odwracaniem uwagi Zombotów, Tails i Cream latali nad wioską i podnosili niezainfekowanych mieszkańców, transportując ich do statku ratunkowego. Tam czekała Amy i Gemerl, który skanował osoby wpuszczane na pokład. Na samym początku Tangle udała się do Mineral Museum aby sprawdzić co u Jewel. Okazało się, że jej przyjaciółka już stała się Zombotem. Tangle zdołała ją zamknąć w jednej z gablot muzealnych, ale sama została już dotknięta Metal Virusem. Sonic zjawił się w Spiral Hill Village niedługo potem i pomógł Espio z Zombotami. Whisper z kolei wsparła go potem w zamknięciu Zombotów w jednym z budynków. Po spotkaniu z Amy, Sonic i Tails ruszyli zabrać na pokład statku odpowiednio Tangle i Whisper. Sonic odnalazł Tangle w Mineral Museum i dowiedział się od niej, że została zarażona. Następnie razem z nią wrócił na ulice miejskie, gdzie pomógł Tangle utworzyć blokadę z jej ogona zawiązanego między latarniami. Miało to na jakiś czas powstrzymać Zomboty i umożliwić Restoration bezpieczny odlot z wioski. Wkrótce statek Restoration odleciał ze Spiral Hill Village, a krótko po tym Tangle stała się Zombotem i dołączyła do ich marszu.