FANDOM

SpinnerBadnik pojawiający się w serii komiksów Sonic the Hedgehog publikowanych przez wydawnictwo IDW Publishing. Wyglądem przypomina nietoperza.

Opis Edytuj

Big Spinner IDW 8

Powiększony Spinner

Spinner to okrągły robot przypominający wyglądem nietoperza. Posiada dwa ostrza po bokach, który nieustannie obraca. Spinner potrafi latać i ranić swoich wrogów ostrzami. Istnieją również większe wersje Spinnerów, które posiadają dodatkowe ostrze z tyłu. Obracają się szybciej i są znacznie groźniejsze.

Historia Edytuj

Przeszłość Edytuj

Po tym jak Doktor Eggman przepadł bez śladu w ostatniej walce z Soniciem, Spinnery pozostały bez dowódcy. Wciąż atakowały wioski i miasteczka na całym świecie, ale miały one formę niegroźnych wypadków.

The Fate of Dr. Eggman Edytuj

W końcu wszystkie Badniki znalazły się pod kontrolą Neo Metal Sonica, który zjednoczył całą armię. W Sonic the Hedgehog #8 grupa Spinnerów broniła bazy Imperium Eggmana. Została jednak zniszczona przez Sonica. Wielki Spinner próbował zatrzymać niebieskiego jeża, ale został unieruchomiony i roztrzaskany o ziemię przez Silvera. Drugi większy Spinner został zastrzelony przez Whisper z jej Variable Wispona. Ostatnia grupa mniejszych Spinnerów broniła E-107 Thety w centrum bazy. Sonic, Silver i Whisper zniszczyli większość z nich. Pozostałe roboty próbował zaatakować Whisper, kiedy ta była przygnieciona przez metalowe gruzy. Zostały jednak złapane przez Silvera i rzucona na pociski E-107, które je zniszczyły.

The Battle for Angel Island Edytuj

W Sonic the Hedgehog #10 Spinnery próbowały przeszkodzić Tangle w wykorzystaniu jednego z dział Egg Fleet. Zostały jednak zniszczone przez Whisper, która posłużyła się laserową moc swojego Wisponu.