FANDOM

Cudzy1 C'mon, squirt, let's see what you're made of. Forget those rivet-brains you've seen. I'm Spike and I'm gonna stick it to ya! Cudzy2
Spike, Dr. Robotnik's Mean Bean Machine

Spike – postać pojawiająca się w serialu Adventures of Sonic the Hedgehog. Jest to Badnik stworzony przez Doktora Robotnika. Jest także dziewiątym przeciwnikiem w grze Dr. Robotnik's Mean Bean Machine.

Opis Edytuj

Spike to żółty, humanoidalny robot. Posiada kilka guzików na torsie, a także szpiczasty kolec na głowie, od którego wzięło się jego imię. W grze Dr. Robotnik's Mean Bean Machine Spike posiada bardziej złotą kolorystykę, a jego stopy są pomarańczowe, podobnie jak coś przypominające torbę narzędzia na torsie.

Historia Edytuj

W odcinku Super Special Sonic Search & Smash Squad Spike pojawił się w retrospekcji Sonica, gdzie razem z innymi Badnikami zjawił się na konwencie łowców nagród, który zorganizował Doktor Ivo Robotnik. Gdy Sonic został wykryty na sali, Spike próbował go złapać wraz z grupą innych badników, lecz bezskutecznie.

W innych mediach Edytuj

Dr. Robotnik's Mean Bean Machine Edytuj

Spike Sprite

Spike pojawia się jako dziewiąty przeciwnik w grze Dr. Robotnik's Mean Bean Machine. Jego styl gry jest odpowiednikiem Zoh Daimaoh z Puyo Puyo.

Galeria Edytuj

Zrzuty ekranu Edytuj

Sprites Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj

  • Spike jest czasami uważany za najtrudniejszego przeciwnika w grze, nawet bardziej od następujących po nim wrogów.
  • Mimo że odpowiednikiem Spike'a w Puyo Puyo jest Zoh Daimoh, nie posiadają oni tego samego efektu dźwiękowego wstrząsu, który towarzyszy upuszczania fasolek. Efekt ten został przypisany jedynie do Frankly'ego i Dragon Breatha.