FANDOM

Sonic the Hedgehog #1-4 Box Set – produkt wydany przez IDW Publishing. Jest to zestaw zawierający pierwsze cztery numery z serii Sonic the Hedgehog.

Fabuła Edytuj

Collecting the first 4 issues of the hit new series! If you missed “Fallout” before, here’s your chance to hop aboard Sonic in this exclusive collector’s edition featuring the full, unaltered original art connecting covers by Tyson Hesse, plus a very special sketch variant of Sonic the Hedgehog #1—perfect for conventions or in-store signings!

Komiksy Edytuj

Alternatywne okładki Edytuj

Wszystkie cztery numery składające się na ten zestaw posiadają okładki A, bez napisów ani logo. Pojawia się tu również dodatkowa kopia numeru pierwszego z ekskluzywną, pustą okładką na szkic. Profesjonalni artyści mogą szkicować na nich swoje własne wersje podczas różnych konwentów.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Co najmniej dwie alternatywne wersje okładki były reklamowane w internecie. W sklepie IDW pojawiła się wersja okładki A z Sonic the Hedgehog #1. U różnych internetowych detalistów, ukazana jest pełna wersja okładki, łącznie z tylną częścią, którą stanowi nieukazany wcześniej obraz Green Hill Zone.