FANDOM

Ten artykuł jest tylko zalążkiem!

Sonic the Hedgehog Annual 2020 – coroczny komiks z serii Sonic the Hedgehog publikowanej przez IDW Publishing.

Fabuła Edytuj

"Untold Tales of the Metal Virus!" As the Metal Virus plague-Dr. Eggman's latest plan that turns all organic life into zombified robots-spreads across Sonic's world, none can escape its path! Join Sonic and some of his greatest friends and worst foes in six incredible, previously untold stories about how the world reacts to this latest threat!

Big's Big Adventure Edytuj

Darkest Hour Edytuj

Reflections Edytuj

Eggman's Day Off Edytuj

Flock Together Edytuj

The Catalyst Edytuj

Postacie Edytuj

Big's Big Adventure Edytuj

Darkest Hour Edytuj

Reflections Edytuj

Eggman's Day Off Edytuj

Flock Together Edytuj

The Catalyst Edytuj

Galeria Edytuj

Okładki Edytuj

Okładki Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj

  • Sonic the Hedgehog Annual 2020 miał się początkowo ukazać 25 marca 2020 roku, ale został potem przesunięty na 1 kwietnia, a później jeszcze na 22 i 29 kwietnia. Z powodu pandemii koronawirusa jego wydanie zostało potem zawieszone, aż wreszcie premierę ustalono na 10 czerwca 2020, co zmieniono potem na 8 lipca.
  • Na okładce A Amy trzyma w ustach ciasteczko z podobizną Sonica, które jest identyczne do prawdziwych lodów na patyku przypominających niebieskiego jeża.
  • Podobnie jak w Sonic the Hedgehog Annual 2019 Amy nie pojawia się w żadnej historii, poza wspomnieniem i nawiązaniem.
  • Według Iana Flynna historia "Big's Big Adventure" jest nawiązaniem do wystąpień Biga w Sonic Adventure 2.
  • Na stronie drugiej Sonic i Big witają siię słowami "Hey, big guy!" i "Hey, little guy." co jest nawiązaniem do słów piosenki Lazy Days (Livin' in Paradise) z Sonic Adventure.
  • Na stronie szóstej na drugim panelu znajdują się dwa znaki drogowe z Seaside City, podpisane "Elson St" i "Dobbyn Dr", które nawiązują do Richard Elsona i Nigela Dobbyna, dwóch artystów z Sonic the Comic. Podobne nawiązanie do Yuji Naki pojawiło sięw Sonic the Hedgehog #17.
    • Na tej samej stronie znajduje się także znak z napisem "No Way", co nawiązuje do ekranu tytułowego Blue Sphere.
  • W historii "Big's Big Adventure", głównie na stronie siódmej, pojawiają się także pomniejsze postaci, które wcześniej pojawiły się w poprzednich numerach:
  • Na stronie siódmej, drugim panelu, jedna z ocalałych nosi kapelusz Amitie, postaci z serii Puyo Puyo.
  • Na ostatnim panelu ze strony siódmej pojawia się gwiazdozbiór przedstawiający Żabka, ale z ogonem. Później jednak Żabek przedstawiany jest bez swojego ogona, który otrzymał w Sonic Adventure połykając część Chaosa. Pod koniec historii Biga w tej grze oddał jednak Chaosowi jego ogon i sam stracił swój.
  • Na stronie ósmej pojawia się rozdarty baner Sonic Fan Club, który po raz pierwszy pojawiłsię w historii "Sonic Fan Club" z Sonic the Hedgehog Annual 2019.
  • Jeden z albumów na stronie jedenastej nawiązuje do zespołu Crush 40.
  • W historii "Eggman's Day Off" w portalach Doktora Starline'a można dostrzec dwa panele, które zostały już wcześniej wykorzystane w poprzednich numerach:
    • Jeden portal przedstawia dwójkę cywili wołających o pomoc, co pochodzi z Sonic the Hedgehog #19.
    • Drugi portal przedstawia grupę Zombotów maszerujących wzdłuż ulicy, co pochodzi z Sonic the Hedgehog #21.
    • Oba wyżej wspomniane panele mają jednak miejsce znacznie później w głównej serii komiksowej, kiedy Starline zaczyna tracić wiarę w Doktora Eggmana.
  • Zombot pojawiający się na stronie dwudziestej-trzeciej w jednym z portali jest fanowską postacią użytkownika Twittera o nazwie Scorch.
  • Lineart Eggmana z trzeciego panelu na stronie dwudziestej-trzeciej jest bezpośrednio skopioowany z czwartej strony, czwartego panelu Sonic the Hedgehog #230 od Archie Comics.
  • Grounder, Caterkiller, Egg Pawn, Rouge, Knuckles, Shadow, Crabmeat, Amy, Tails, Sonic, Espio i Moto Bug pojawiają się jako figurki akcji w Eggcave.
  • Na pierwszym panelu ze strony dwudziestej-siódmej Lamar Wells nawiązał do artworka Eggmana z gry Sonic Generations.