Sonic Wiki
Advertisement
Sonic Wiki
Ten artykuł dotyczy nadchodzącego wydarzenia!
Informacje zawarte w tym artykule dotyczą zawartości, która nie została jeszcze wydana i dlatego mogą się diametralnie zmienić.

Być może szukałeś artykułu o grze.

Sonic the Hedgehog 3 – zapowiedziana kontynuacja filmu Sonic 2. Szybki jak błyskawica, a zarazem trzecia odsłona serii filmowej Sonic the Hedgehog produkcji Paramount Pictures[1].

Produkcja[]

Wstępny rozwój[]

5 kwietnia 2021 r. Patrick Casey i Josh Miller, scenarzyści filmu Sonic. Szybki jak błyskawica, pojawili się jako goście w podcaście Kellen's Petty Talk Show. Wyrazili tam zainteresowanie stworzeniem trzeciego filmu, dodatkowo wspominając, że z wówczas nadchodzącego Sonic 2. Szybki jak błyskawica wycięto scenę, którą chcieliby dodać z powrotem do potencjalnej kontynuacji.[2]

Istnienie Sonic the Hedgehog 3 zostało oficjalnie potwierdzone 15 lutego 2022 roku podczas ViacomCBS Investors Connect Day, dwa miesiące przed światową premierą filmu Sonic 2. Szybki jak błyskawica. Rozpoczęcie prac nad filmem zostało ogłoszone wraz z zapowiedzią serialu Sonic the Series, który miał mieć premierę w serwisie streamingowym Paramount+ w 2023 roku.[1]

13 maja 2022 roku Pat Casey i Josh Miller wystąpili gościnnie na konwencie komiksowym zorganizowanym przez Klamath Community College, gdzie odpowiadali na pytania zainteresowanych fanów dotyczące nadchodzącego filmu. Casey i Miller zostali zapytani, jakie wątki fabularne chcieliby zaadaptować, na co odpowiedzieli, że potencjalnie chcieliby czerpać inspirację z gier Sonic Adventure 2 i Shadow the Hedgehog. W odpowiedzi na pytanie o planowanego aktora głosowego dla filmowego jeża Shadowa, Casey i Miller stwierdzili, że chcieliby, aby głosu użyczył mu pewien znany aktor (podobnie jak Idris Elba użyczył głosu Knucklesowi), który już otrzymał propozycję zagrania tej roli, ale zarząd Paramount jeszcze nie otrzymał od niego potwierdzenia jej przyjęcia. Kolejne pytanie dotyczyło tego, czy piosenka Live and Learn mogłaby zostać użyta w punkcie kulminacyjnym Sonic the Hedgehog 3. Casey i Miller odpowiedzieli, że jest na to "spora szansa", dodając, że producenci są świadomi poparcia fanów dla występu zespołu Crush 40 w filmie i że były prowadzone rozmowy na temat ich zaangażowania w dalszy rozwój trzeciej odsłony serii. W odpowiedzi na pytanie o udział Jima Carrey'a w powstającej produkcji, Casey i Miller odpowiedzieli, że film jest obecnie w fazie "błękitnego nieba", co oznacza, że brane są pod uwagę wszystkie możliwości, jakie film może napotkać podczas dalszego rozwoju, więc udział wspomnianego aktora jest obecnie nieznany. Wreszcie, w odpowiedzi na pytanie o datę premiery Sonic the Hedgehog 3, twórcy filmu stwierdzili, że spodziewają się jej za około dwa lata.[3]

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Paramount+ na Twitterze. twitter.com, 2022-02-15. [dostęp 2022-02-15].
  2. Kellen Pembleton: Episode 27 - Pat Casey and Josh Miller (Sonic the Hedgehog) ((ang.)). podbean.com. [dostęp 2022-05-29].
  3. Klamath Community College: KCC Comic Con 2022: Q&A with screenwriters Pat Casey & Josh Miller - YouTube ((ang.)). YouTube. [dostęp 2022-05-29].
Advertisement