Sonic Wiki
Advertisement
Sonic Wiki

Sonic the Hedgehog: Bad Guys Issue 3 – trzeci numer z mini-serii Sonic the Hedgehog: Bad Guys publikowanej przez IDW Publishing.

Fabuła[]

Who can you trust in a group of bad guys? Zavok and Mimic find out the hard way in "Trust Issues," and are... less than happy. Meanwhile, Starline is struggling to maintain control of the rowdy group of villains.

Trust Issues[]

Doktor Starline zalogował się na swój komputer, po podaniu hasła i drugorzędnej próbki głosu. Poprosił komputer o odtworzenie jego ostatniego nagrania na niskiej głośności. Na nagraniu Starline podsumował przebieg jego planów - grupa złoczyńców przekroczyła jego oczekiwania i zapewniła mu zapasy Power Cores, które pozwolą mu zrealizować jego długoterminową operację. Umożliwili mu także utworzenie Tricore, które miałoby go wspomóc podczas walki z potężniejszymi wrogami w razie potrzeby. W odróżnieniu od pojedynczych rdzeni, które utworzył dla swojej drużyny, Tricore mogłoby być używane setki razy z rzędu. W drugiej fazie planu doktor planował zaatakować centrum Eggnetu i wykasować Egg Base Sigma z bazy danych Eggmana i ustanawiając siebie nowym właścicielem. Po zdobyciu bazy miał zamiar zrealizować swoje prawdziwe zamiary. Dodał, że mogłyby się jednak zmienić, po tym co opowiedział mu Zavok. Mimo tego zamierzał pozbyć się swojej drużyny, wykorzystując armię robotów z nowej bazy. Mimo, że wydawało mu się to marnotrawstwem, to jednak alternatywa była zbyt ryzykowna i zbyt niebezpiecznie byłoby pozwolić złoczyńcom na ucieczkę. Zavok wkroczył wtedy do pomieszczenia, zgadzając się ze Starlinem. Doktor odwrócił się wystraszony, przyznając, że Zavok potrafi być bardzo cichy jak na wielkoluda. Zeti przyznał mu rację i zdemaskował jako Mimica. Ośmiornica poprosił go jednak o zachowanie ciszy, aby nie obudzili śpiącego obok Starline'a. Mimic przyznał, że nigdy nie ufał doktorowi, ale potrzebował dowodów. Zapytał Zavoka, czy również po nie przybył. Zeti odparł, że chciał tylko potwierdzić, czy urządzenia, które obiecał mu Starline nie były pułapkami. Wcześniej sam potwierdził, że urządzenia nie były im potrzebne do pochłonięcia mocy Power Cores. Mimic sprawdził jednak, że urządzenia były niegroźne i Zavok przyznał, że Starline był równie krótkowzroczny co Eggman. Mimic dodał, że Starline chciał ich najpierw pokonać w prawdziwej walce, zanim się ich pozbędzie. Ośmiornica wyciągnął nóż i zamierzał ruszyć na Starline'a, lecz Zavok zatrzymał go i kazał wyjść na zewnątrz. Mimic zgodził się, choć przyznał, że nie ma zamiaru czekać i skończy ze Starlinem tej nocy. Zavok przypomniał mu jednak, że doktor jest im potrzebny aby uzyskali dostęp do Eggnetu. Zapewniał również, że Starline nie ujawni swoich prawdziwych intencji, jeśli nie dostanie tego, na czym mu zależy. Zavok obiecał Mimicowi, że jutro Starline zrobi dla nich to co chcą, a potem najemnik będzie go mógł wykończyć. Mimic zgodził się, ale dodał, że nie będzie czekać, jeśli Starline zmieni kolejność swoich działań. Zavok kazał mu następnie udać się na odpoczynek.

Nazajutrz złoczyńcy pojechali ciężarówką w kierunku centrum sterowania Eggnetem. Rough i Tumble zajęci byli wymyślaniem nowej rymowanki, w której uwzględniliby nowych członków swojego zespołu. Zavok skomentował to jako znak zacieśniających się więzów. Starline potraktował to jako przedwczesne gratulacje, a Zavok chwalił go dalej, za to jak dobrze powodził im się plan. Dodał również, że Eggman nie byłby w stanie opracować czegoś takiego. Starline uznał, że Zavok niewątpliwie dał się zmanipulować, jednak Mimic uśmiechnął się, znając prawdę. Gdy dotarli do bazy, Starline wyposażył wszystkich w ich urządzenia z Power Cores. Tumble był nieco rozczarowany tym, że urzadzenie nie przypominało nowego ogona, ale Starline zapewnił go, że następnym razem zmodyfikuje je. Następnie wytłumaczył, że gadżety będą odczytywały ich biosygnatury i reagowały odpowiednio do czynności, wzmacniając je. Rough zapytał Starline'a dlaczego nie miał własnego Power Core, na co doktor odparł, że nie dysponuje żadnymi umiejętnościami. Rough roześmiał się, a Zavok i Mimic wymienili spojrzenia, znając prawdę. Złoczyńcy przystąpili następnie do ataku - Zavok i Mimic postanowili zająć się strażnikami na murach. Zavok wskoczył na wieżę, wykorzystujac czerwony Power Core, a Mimic wleciał na górę korzystając z żółtego Power Core. Gdy pozbyli się Egg Pawnów, Rough, korzystający z niebieskiego Power Core, wystrzelił Tumble'a wyposażonego w czerwony Power Core, aby zburzyć bramę. Tumble rozerwał ją, pozwalając pozostałym wejść do środka. Zavok i Mimic rozprawili się z resztą strażników i wkrótce spotkali się z pozostałymi przed głównym wejściem. Tumble próbował je zburzyć, ale Starline zatrzymał go, tłumacząc że w środku znajduje się delikatny sprzęt. Mimic otworzył wejście korzystając ze swoich macek. Starline był zachwycony tym, jak blisko zwycięstwa byli, ale Rough narzekał, że jeszcze nie mógł niczego zniszczyć. Skunks pobiegł do środka i rozciął Egg Knighta swoim ogonem. Drugi Egg Knight próbował zastrzelić Zavoka, lecz bezskutecznie. Zeti zmiażdżył go następnie swoją pięścią. Tumble zapytał wtedy Zeti, dlaczego nie przejął kontroli nad maszyną. Zavok uznał, że bardziej satysfakcjonujące było jej zniszczenie, co spodobało się skunksowi. Wkrótce Starline dotarł do głównego komputera. Mimo, że nie znał hasła, to opracował specjalny algorytm do przebicia ochrony systemu. Mimic zastanawiał się, czy doktor w każdej chwili miał ów program w gotowości. Doktor odpowiedział, że miał go wykorzystać w innym projekcie, ale nie było to obecnie istotnie. Mimic kazał Starline'owi działać szybko, aby nie namierzył ich Eggman. Starline wyjawił wtedy jednak, że Eggman został zaalarmowany natychmiast kiedy przystąpili do ataku i obecnie mobilizował swoje siły. Mimic wystraszył się, ale Starline kazał mu się uspokoić, ponieważ kontrolowali centrum informacji Eggmana i mogli mu podesłać koordynaty innej bazy.

Doktor Eggman tymczasem przygotowywał się do odparcia intruzów. Wysłał najpierw liczne Balkiry, aby zbombardowały teren. Orbot pojawił się wtedy i poinformował Eggmana, że Sonic atakował bazę dwadzieścia mil na północ. Eggman zauważył jednak, że coś się nie zgadzało i nie mógł to być zwykły błąd systemu. Orbot zasugerował, że Tails mógłby zakłócać ich transmisje, a Eggman dodał, że w ten sposób mógłby zbić go z tropu. Doktor postanowił sprawdzić oba budynki, ostrzeliwując je i przeszukując potem zgliszcza. Odleciał następnie w swoim Egg Hawku. Tymczasem w bazie, Starline zauważył, że Eggman właśnie odleciał ze swojej bazy. Doktor przeprogramował następnie ochronę, aby służyła całej grupie. Mimic domagał się wtedy swojej nagrody, ale Starline zatrzymał go, chcąc najpierw usunąć Egg Base Sigma z systemu Eggmana. Gdy już tego dokonał, Mimic wyciągnął nóż i przyłożył go dziobakowi do gardła. Starline zaczął wołać Zavoka o pomoc, a Rough i Tumble nie rozumieli, co się dzieje, gdyż uważali, że pracują razem. Zavok wyjawił wtedy jednak, że Mimic znalazł dowody na zdradę Starline'a, który chciał ich wszystkich zniszczyć, gdyby wykonali jego plan. Wściekli Rough i Tumble postanowili zwrócić się przeciwko doktorowi. Starline przekonał jednak Mimica, że jest mu potrzebny do wykasowania go z bazy danych. Nie mając wielkiego wyjścia, doktor skasował profil Mimica. Zavok kazał następnie Starline'owi, aby ten przypisał mu kontrolę nad wszystkimi badnikami w zasięgu tej bazy, jako pierwszą część terytorium, które zagarnie dla siebie. Starline nerwowo wykonał polecenie, myśląc również, że powinien szybko wyposażyć się w swój Tricore. Zavok podsumował wszystko, mówiąc Mimicowi że jest teraz wolny, a Rough i Tumble mogą skorzystać z zapasów Power Core w laboratorium Starline'a. Mimic pochwalił również Zavoka, któremu udało się zająć sporą część Imperium Eggmana w ciągu pięciu minut. Złoczyńcy uznali, że Starline przestał już im być potrzebny.

Postacie[]

Galeria[]

Okładki[]

Zapowiedź[]

[?
]
Galeria

Ciekawostki[]

Okładki B wszystkich czterech numerów Sonic the Hedgehog: Bad Guys

Advertisement