FANDOM

Ten artykuł dotyczy nadchodzącego wydarzenia!
Informacje zawarte w tym artykule mogą się diametralnie zmienić!
Prosimy nie dodawać spekulacji do artykułu i każdą możliwą informację poprzeć przypisem.

Sonic the Hedgehog: Bad Guys Issue 1 – pierwszy komiks z mini-serii Sonic the Hedgehog: Bad Guys publikowanej przez IDW Publishing.

Fabuła Edytuj

The mastermind behind the Metal Virus isn't done yet. Ian Flynn returns to answer: What happened to Dr. Starline?
The Shadowy Scientist is back to his evil antics in Bad Guys! And what better place to concoct nefarious plans than one of Dr. Eggman's abandoned bases? But that is easier said than done when badniks are guarding the entrance! Dr. Starline knows he can't do it alone, so he decides to recruit some familiar and not so friendly faces.

Doktor Starline przybył do Egg Base Sigma, skromnej jak na standardy Imperium Eggmana, ale zawierającej dokładnie to, czego potrzebował. Przekradając się obok patrolu Egg Pawnów udało mu się dotrzeć do panelu kontrolnego, gdzie miał zamiar wprowadzić hasło i przejąć kontrolę nad bazą. Zostało ono jednak odrzucone, wtedy kiedy Starline powtarzał sobie, że nie lubi skradania, ale nie jest w stanie walczyć z ochroną. Zaskoczony tym, że Eggman przekroczył jego oczekiwania, zauważył zbliżający się oddział Motobugów. Początkowo zamierzał użyć Warp Topazu z powrotem do swojej kryjówki i przegrupować się tam, ale przypomniał sobie że stracił artefakt. Postanowił więc przetestować swoje elektryczne buty, którymi udało mu się zniszczyć Motobugi, ale nie czuł że była to dobra metoda na przetestowanie ich w polu. Szczególnie wtedy, kiedy zaczął się zbliżać oddział Egg Pawnów. Starline zaczął uciekać, żałując że zakładał iż poprzednie hasło zadziała. Udało mu się ukryć przed robotami i zdał sobie wtedy sprawę z tego, że to właśnie przez taki rodzaj arogancji jego idol ponosi klęski. Postanowił, że nie może zachowywać się tak samo i zdecydował się na cichą ucieczkę, unikając dalszej walki.

Postacie Edytuj

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Okładka B jest pierwszym fragmentem czteroczęściowej panoramy, łączącym się z pozostałymi okładkami B kolejnych numerów.
  • Początkowo numer ten miał ukazać się 16 września 2020 roku, ale został przesunięty na 23 września, potem na 7 października, 28 października, a ostatecznie z powrotem na 7 października.