Sonic Wiki
Sonic Wiki
Ten artykuł dotyczy nadchodzącego wydarzenia!
Informacje zawarte w tym artykule dotyczą zawartości, która nie została jeszcze wydana i dlatego mogą się diametralnie zmienić.

Sonic Prime – planowany serial animowany na podstawie na serii Sonic the Hedgehog. Został zapowiedziany 1 lutego 2021 roku. Jego premiera planowana jest na 2022 rok na platformie Netflix.

Produkcja[]

Pierwsze informacje o serialu pojawiły się 10 grudnia 2020. Netflix na swoim Twitterze opublikował wpis, w którym zasugerowano produkcję nowego serialu z Soniciem[2]. Wpis został po kilku minutach usunięty.

1 lutego 2021 informacje z grudniowego wycieku zostały potwierdzone. Została ujawniona także nazwa serialu: Sonic Prime. Za produkcję mają być odpowiedzialne WildBrain Studios oraz Man of Action, w porozumieniu z Segą. Serial ma mieć 24 odcinki i zostać wykonany w 3D. Tego samego dnia zostały potwierdzone pierwsze nazwiska osób odpowiedzialnych za produkcję serialu[3][4].

23 czerwca 2021 zostały ujawnione grafiki koncepcyjne związane z serialem na stronie internetowej jednego z projektantów serialu[5]. Strona została jednak usunięta po tym, jak została zauważona przez szerszą publiczność.

Fabuła[]

Fabuła serialu ma być przygodą, podczas której Sonic będzie musiał ocalić nowe i niezwykłe multiwersum, a także odkryć samego siebie[1].

Galeria[]

[?
]
Galeria

Przypisy