Sonic Wiki
Advertisement
Sonic Wiki
Ten artykuł dotyczy nadchodzącego wydarzenia!
Informacje zawarte w tym artykule dotyczą zawartości, która nie została jeszcze wydana i dlatego mogą się diametralnie zmienić.

Sonic Frontiers (ソニックフロンティア Sonikku furontia?) – przyszła gra z serii Sonic the Hedgehog. Ma się ona ukazać na platformy PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X i Series S, Nintendo Switch i komputery PC zimą 2022 roku.

Produkcja[]

Gra została po raz pierwszy zapowiedziana podczas prezentacji Sonic Central z 27 maja 2021 roku w formie krótkiego zwiastuna pokazującego Sonica biegnącego przez las i tworzącego tajemniczy symbol.

Zwiastun ujawniający tytuł gry pokazany został podczas ósmej edycji rozdania nagród The Game Awards, 10 grudnia 2021 roku. Przedstawił on różne lokacje z gry, zdolności oraz przeciwników. Dodatkowo w oficjalnych notkach prasowych ujawniono, że akcja gry dzieje się na archipelagu Starfall Islands, zawiera otwarty świat, jak i Iana Flynna na stanowisku głównego scenarzysty. Projekt nadzorować będzie Morio Kishimoto[1].

Gra początkowo miała zostać wydana w 2021 roku. Jej premiera została jednak przesunięta na następny rok, aby poddać ją wnikliwszym testom jakości[2].

Postacie[]

Ścieżka dźwiękowa[]

Muzykę do pierwszego zwiastuna gry skomponowali Tomoya Ohtani oraz Tee Lopes[6].

Aktorzy głosowi[]

Rola Angielski aktor głosowy
Sonic the Hedgehog Roger Craig Smith
Doktor Eggman Mike Pollock
Miles "Tails" Prower Colleen O'Shaughnessey
Amy Rose Cindy Robinson

Ciekawostki[]

  • W metadanych oryginalnej zapowiedzi znajdują się wzmianki o Sonic Rangers, które mogło być tytułem roboczym gry[7].
    • Nazwa ta została też przez przypadek umieszczona w notce prasowej wysłanej przez Segę do brytyjskiego serwisu Eurogamer[8].
  • Fragment zapowiedzi gry został zawarty w filmiku promocyjnym "Unstoppable", przed jego oficjalnym pokazem na prezentacji Sonic Central.
  • Film z zapowiedzią gry na kanale Xbox w napisach określa słyszalny głos jako "Amy". W późniejszym filmie, omawiającym nowości na tym samym kanale, głos podpisany jest jako "Ghostly Voice". Nie wiadomo skąd wzięła się ta rozbieżność. Głos został później potwierdzony jako należący do Amy na oficjalnym kanale serii[5]. Potwierdziła to również Katie Chrzanowski na Twitterze[9].

Przypisy

Advertisement