FANDOM

Sonic Fan Club – organizacja pojawiająca się w serii komiksów Sonic the Hedgehog publikowanych przez wydawnictwo IDW Publishing. Jest to fanklub zrzeszający miłośników niebieskiego jeża Sonica.

Historia Edytuj

Sonic Fan Club Edytuj

Annual 2019 Fanclub vs Egg Pawn

Fanklub Sonica walczy z Egg Pawnem

W Sonic the Hedgehog Annual 2019 fanklub Sonica miał swoje pierwsze posiedzenie, ale jego członkowie pokłócili się ze sobą o to kto powinien być przewodniczącym. Postanowili to rozstrzygnąć poprzez wyścig, aby na przewodniczącego wybrać kogoś prawie tak szybkiego jak Sonic. Później zaczęli się zwijać w kulki, podobnie jak niebieski jeż, staczając się ze wzgórza. Po tym jak się rozbili, jeden członków klubu postanowił dowieść swojej odwagi i rzucił wyzwanie Egg Pawnowi, ale wystraszył się go. Pozostali członkowie fanklubu przybyli mu z pomocą i zaatakowali Egg Pawna, ale przerwała im Tangle która sama zaatakowała robota i zaczęła plątać swoim ogonem. Sama jednak zaplątała się we własnym ogonie, a Egg Pawna zniszczył Sonic, któremu pomachali członkowie fanklubu.

The Catalyst Edytuj

Annual 2020 Sonic Fanclub

Przewodniczący i wice-przewodnicząca zarażeni Metal Virusem

W Sonic the Hedgehog Annual 2020 członkowie fanklubu zebrali się na farmach w pobliżu Spiral Hill Village. Jednakże ich spotkanie zakłóciło pojawienie się Faceshipu, który zaczął zrzucać Metal Virus. Członkowie klubu zaczęli uciekać i zostali rozdzieleni. Przewodniczącemu udało się dostać do Spiral Hill Village, gdzie szukał Tangle aby ta mu pomogła. Spotkał jednak Jewel, która zaoferowała swoją pomoc. Udali się więc na farmy, gdzie znaleźli wice-przewodniczącą otoczoną przez kałużę Metal Virusa. Jewel poprosiła przewodniczącego aby nie dotykał substancji, lecz on potajemnie i tak to zrobił. Po tym jak Jewel uratowała wice-przewodniczącą, zaczęła tłumaczyć zagrożenie związane z Metal Virusem. Po chwili Faceship pojawił się znowu, rozlewając wirus po okolicy. Jewel chwyciła dzieci i zaczęła z nimi uciekać do wioski. Po drodze minęli innych przedstawicieli klubu, którzy stali się Zombotami. Przewodniczący mimo groźnej sytuacji kłócili się między sobą o przywództwo, aż w końcu udało im się wrócić do wioski. Jewel odkryła wtedy ślady wirusa na ich dłoniach, chociaż przewodniczący przyznali że czuli się dobrze. Po chwili jednak Faceship zjawił się nad Spiral Hill Village, ponownie rozlewając Metal Virus i zarażając mieszkańców.