Sonic Wiki
Advertisement
Sonic Wiki

Sonic Drone Home – krótki film osadzony w uniwersum serii filmowej Sonic the Hedgehog. Został dołączony jako dodatek do wydania filmu Sonic 2. Szybki jak błyskawica na DVD.

Fabuła[]

Sonic, Tails i Knuckles mieli oddać książki Maddie do biblioteki. Niebieski jeż prowadził ich jednak na wysypisko śmieci, bawiąc się w narratora opowieści detektywistycznej. Knucklesowi spodobał się ten pomysł i również zaczął sam prowadzić narrację, z niewielkim dodatkiem ze strony Tailsa. Na złomowisku Sonic uciszył swoich przyjaciół, mówiąc im że usłyszał od Wade'a o dziwnych dźwiękach wydobywających się z tego miejsca. Okazało się, że na złomowisku znajdował się Badnik, którego Robotnik zaprogramował do samodzielnego podejmowania decyzji. Robot stale ulepszał się, aby podbić świat. Bohaterowie próbowali się do niego zakraść, ale robot wykrył ich i oddał strzał z broni laserowej, która zniszczyła książki Knucklesa. Sonic próbował omówić z Tailsem plan, ale Knuckles ruszył do ataku. Dron zamknął go jednak w metalowym pudle i wyrzucił. Kolczatka zdołał się wydostać podczas lotu i wpadł na billboard powitalny Green Hills.

Sonic i Tails zostali sam na sam z dronem. Jeż wziął lisa i zaczął z nim uciekać przez stertę złomu. Po wyskoczeniu Sonic zaatakował drona i wyciągnął jedną z jego części. Po chwili część prysnęła mu w twarz fioletowym gazem. Dron podniósł się, a Tails próbował go trafić swoim pistoletem, z którego wystrzelił bolas. Dron odbił jednak broń swoim ramieniem i związał w ten sposób nogi Sonica. Dron podszedł i miał zmiażdżyć Sonica, ale Tails go zabrał. Bohaterowie mieli odlecieć, ale wtedy Dron uruchomił śmigło na swoim pancerzu i zaczął ich ścigać. Udało mu się chwycić nogi Sonica i zrzucić bohaterów na ziemię. Dron zadeklarował swoje zwycięstwo i zaczął otaczać Sonica bronią. Wtedy Tails powiedział jeżowi, aby przemówił do maszyny.

Sonic zapytał Drona dlaczego ich atakował. Robot był zaskoczony, gdyż wcześniej nikt nie zadał mu pytania. Sonic przyznał następnie, że skoro Dron został zaprogramowany aby myśleć samodzielnie, to nie powinien słuchać się poleceń Robotnika. Sonic zapytał robota o jego ulubione zajęcie. Dron odpowiedział, że interesował się poezją. Sonic zaproponował mu, że mógłby podbić świat swoją poezją i robot zgodził się wyrecytować swój wiersz. Podczas recytacji Sonic i Tails słuchali go z zainteresowaniem aż do późnego popołudnia. Nagle wrócił Knuckles, który rzucił się na drona i zaczął go uderzać. Sonic i Tails kazali mu przestać, co kolczatka uczynił niechętnie. Tails wyciągnął Drona z jego zniszczonego pancerza, a robot przyznał że nie był to jego najlepszy wiersz i podziękował za ostrą krytykę.

Tails poprosił Sonica, aby mogli zatrzymać Drona. Jeż początkowo nie był przekonany, ale ostatecznie zgodził się, przypominając Tailsowi że będzie musiał sprzątać po nim i zmieniać jego baterie. Dron zapewnił jednak, że jego baterie starczą na miliard lat. Knuckles nadal nie ufał robotowi, mimo zapewnień Tailsa. Dron podleciał wtedy do Knucklesa i ostrzegł go, że świat wkrótce ugnie się pod jego wierszami. Knuckles nadal domagał się sprawiedliwości za zniszczone książki Maddie. Dron odleciał następnie z Soniciem i Tailsem. Jeż podsumował ich ostatnią przygodę i wspomniał o chęci zjedzenia chili doga.

Postacie[]

Aktorzy[]

Aktor Rola
Ben Schwartz Sonic the Hedgehog
Alicyn Packard Miles "Tails" Prower
Fred Tatasciore Knuckles the Echidna
Aaron Landon Dron

Ciekawostki[]

Advertisement