FANDOM

Ten artykuł dotyczy pojęcia, które zostało usunięte z serii Sonic the Hedgehog.
Informacje zawarte w tym artykule dotyczą gry, postaci, lub innego pojęcia, które nigdy nie zostało oficjalnie wydane, bądź zastąpiono je innym.
Sonic DS – niewydana gra z serii Sonic the Hedgehog, która miała ukazać się na konsoli Nintendo DS. Pierwszy raz pokazano ją w maju 2004 roku na targach E3. Sonic DS miało być pierwszą grą z serii na Nintendo DS, ale została ostatecznie anulowana, a jej miejsce zajęła Sonic Rush.

Rozgrywka Edytuj

W Sonic DS gracz wciela się w Sonica, który biegnie po prostej trasie przypominającej Seaside Hill z Sonic Heroes. Za sterowanie odpowiadał rysik Nintendo DS. Dotykanie nim górnej części ekranu sprawiało, że Sonic podskakiwał. Na trasie pojawiało się mało przeszkód. Wraz z postępem Sonic osiągał nowe fazy prędkości, co wywoływało efekt rozmazywania się ekranu. HUD gry posiadał licznik czasu, pierścieni, a także pasek przedstawiający dystans gracza od mety. Po przejściu przez metę, na ekranie wyświetlał się ranking ukazujący maksymalną prędkość, liczbę pierścieni, oraz czas potrzebny na ukończenie poziomu. Po tym pokazywał się ekran z napisem Keep an eye out for SEGA's titles on the DS.

Krytyka Edytuj

Recenzenci z Official Nintendo Magazine, którzy mieli okazję zagrać w Sonic DS, ocenili grę pozytywnie. Za jej największą zaletę uznano grafikę, która miała być najlepsza wśród gier na Nintendo DS. Skrytykowano natomiast zbyt prostą rozgrywkę.

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria

Filmy Edytuj

Ciekawostki Edytuj