Sonic Wiki
Advertisement
Sonic Wiki
Ten artykuł dotyczy nadchodzącego wydarzenia!
Informacje zawarte w tym artykule dotyczą zawartości, która nie została jeszcze wydana i dlatego mogą się diametralnie zmienić.

Sonic Colors: Ultimate – remaster gry Sonic Colors, którego premiera planowana jest na 7 września 2021 roku. Gra ukaże się na Xbox Series X i Series S, Xbox One, PlayStation 4, Nintendo Switch i poprzez Epic Games Store na PC. W przedsprzedaży dostępna jest również edycja Deluxe z nową zawartością, w tym taką z filmu Sonic. Szybki jak błyskawica.

Produkcja[]

Plotki o grze pojawiły się w kwietniu 2021 roku, kiedy w portfolio niemieckiego studia dubbingowego znaleziono wykonanie dubbingu do Sonic Colors[1]. Port został potwierdzony podczas ogłoszenia Sonic Central, 27 maja 2021 roku.

Fabuła[]

Osobny artykuł: Sonic Colors#Fabuła

Opis[]

Nowości[]

  • Alternatywne rękawiczki i buty dla Sonica.
  • Nowy Wisp - Nefrytowy Wisp - który po raz pierwszy pojawił się w Team Sonic Racing, pozwalający przenikać przez przeszkody i odkrywać nowe ścieżki.
  • Tryb "Rival Rush" - specjalne wyścigi z Metal Soniciem, za które można zdobyć nowe nagrody.
  • Nowe utwory muzyczne.
  • Dostępny Boost z efektem z filmu Sonic. Szybki jak błyskawica.
  • Tęczowy efekt Homing Attacku i nowe efekty dźwiękowe z nim związane.
  • Parkowe Tokeny - złote medale możliwe do znalezienia na poziomach, za które można kupić buty, rękawiczki, oraz aurę pędu.
  • Sonic może świecić się na czerwono, ale przyczyny tego zjawiska nie są znane. (być może jest to jedna z aur pędu).
  • System żyć jest zastąpiony pojawiającym się w rozgrywce Tailsem. Pojawi się, aby złapać Sonica i postawić go z powrotem na trasie, jeśli gracz wpadnie do przepaści. Będzie to możliwe poprzez zbieranie nowych przedmiotów w kształcie głowy Tailsa, które będą gromadzone obok ikony postaci.

Zmiany[]

Ścieżka dźwiękowa[]

Okładka albumu

Osobny artykuł: Sonic Colors: Ultimate Original Soundtrack "Re-Colors"

28 lipca 2021 roku zapowiedziano wydanie albumu ze ścieżką dźwiękową remastera pod tytułem Sonic Colors: Ultimate Original Soundtrack "Re-Colors"[2]. Ma zawierać 38 utworów na dwóch płytach, wśród których będą aranżacje oryginalnych utworów wokalnych oraz instrumentalnych, a także nowe piosenki przewidziane dla trybu Rival Rush.

Ciekawostki[]

  • Będzie to pierwsza gra z serii, która zostanie wydana na PC w cyfrowym sklepie innym niż Steam.
    • Będzie to również pierwsza gra z serii, która zostanie wydana w Epic Games.
  • Jako uzupełnienie i reklama gry zostanie również wydana animacja Sonic Colors: Rise of the Wisps.
  • Będzie to druga gra z serii, w której można dostosować wygląd postaci, zmieniając jej ubrania. Pierwszą było Sonic Forces.

Przypisy