FANDOM

Elementy z wersji Beta, które zostały usunięte lub zmienione w finalnej wersji gry Sonic Advance 2.

Postacie Edytuj

Cream the Rabbit Edytuj

Początkowo Cream miała być innym gatunkiem zwierzęcia. Jeden z projektów przedstawiał ją jako lisicę, podobną do Tailsa, ale z pojedynczym ogonem i warkoczem z tyłu głowy. W drugiej koncepcji przypominała wiewiórkę z licznymi ogonami.

Cream leaked screen

Pierwszy zrzut ekranu ukazujący Cream

W trakcie krótkiej transmisji z gry Sonic Advance 2 od Sonic Team ukazano zrzut ekranu, na którym po raz pierwszy zaprezentowano Cream na poziomie Leaf Forest. Obok niej pojawiały się trzy inne postacie: Sonic, Tails i Knuckles, a w finalnej wersji obecność czterech postaci na ekranie jednocześnie jest możliwa tylko w trybie wieloosobowym. Można zaobserwować brak Cheese'a, a także zepsuty licznik zdrowia Amy z niewłaściwymi kolorami.

Zwiastun Edytuj

Na zwiastunie Sonic Advance 2 znajduje się kilka niewykorzystanych w finalnej grze elementów.

Poziomy Edytuj

Leaf Forest Edytuj

W początkowej wersji Leaf Forest posiada inne tło. Chmury mają inny kształt, a niebo jest ciemniejsze niż w finalnej wersji.

True Area 53 Edytuj

True Area 53 proto

Wczesna wersja True Area 53. Sprite Super Sonica pochodzi z Sonic Advance.

Sprite'y z których korzystał Sonic w trakcie finałowej walki z Egg Shooterem były takie same jak w Sonic Advance.

Niewykorzystane grafiki Edytuj

Sonic Advance 2 menu unused

Niewykorzystane tło do menu głównego

Tło menu głównego Edytuj

Prototypowe tło menu głównego - niebieska szachownica, ukazane na zwiastunie gry. Miało cały czas przewijać się w dół.