Sonic Wiki

CZYTAJ WIĘCEJ

Sonic Wiki
Advertisement
Sonic Wiki

SnowyBadnik pojawiający się w serii komiksów Sonic the Hedgehog publikowanych przez wydawnictwo IDW Publishing. Wyglądem przypomina niedźwiedzia polarnego.

Opis[]

Snowy jest dużym badnikiem, o wyglądzie niedźwiedzia polarnego, z długimi łapami i ciężkimi stopami. Cechuje się dużymi rozmiarami i wielką siłą.

Historia[]

Infection[]

W Sonic the Hedgehog #14 Snowy transportowały skrzynie z materiałami z bazy Doktora Eggmana na Frozen Peak przez portal do Final Egg.

Chaos Races and Badnik Bases[]

Snowy atakujący Amy

W Sonic the Hedgehog #35 Clutch aktywował Snowy'ego w swoim apartamencie w White Park Chateau, aby te zaatakowały Amy, Cream, Gemerla i Belle. Snowy stanął do walki z Amy, której młotek nie wyrządził mu wielkiej krzywdy. Robot ścigał Amy, która trafiła go potem w głowę, powodując większe uszkodzenia. W Sonic the Hedgehog #36 Snowy kontynuował swoją walkę z Amy. Udało mu się ją wtedy trafić, kiedy jej uwagę odwrócił Gemerl. Później jednak Chao rozproszyły go, a Gemerl podtrzymał jego ramię, co umożliwiło Amy dotarcie do głowy robota i zmiażdżenie jej.

Imposter Syndrome[]

W Sonic the Hedgehog: Imposter Syndrome #4 Snowy znalazły się pod wpływem sygnału kontroli, który Doktor Starline wysłał z Eggtropolis.

Advertisement